۱۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲
فعالیت ۱۲  واحد تولید ماسک در اردبیل/ اجازه افزایش قیمت را نمی دهیم
رئیس صنعت، معدن و تجارت اردبیل:

فعالیت ۱۲ واحد تولید ماسک در اردبیل/ اجازه افزایش قیمت را نمی دهیم

اردبیل - صادقی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: با فراگیری مصرف ماسک در کشور، ۱۲ کارخانه تولید ماسک در استان اردبیل شبانه‌روزی فعالیت می‌کنند.

رامین صادقی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: زیرساخت موردنیاز برای فعالیت کارخانه‌های تولید ماسک در اسفندماه شکل‌گرفته و با اجباری شدن استفاده از ماسک این واحدها فعالیت مضاعفی را در روزهای اخیر آغاز کرده‌اند.

وی تولید ۳۵ هزار ماسک را در این واحدهای صنعتی و نیمه‌صنعتی یادآور شد و اظهار کرد: در حال حاضر ظرفیت تولید ماسک سه لایه صنعتی ۱۵ هزار عدد در روز و ماسک N۹۵ نیز به همین میزان است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با بیان اینکه پنج واحد در این استان تولید ماسک نیمه‌صنعتی را انجام می‌دهند، تصریح کرد: چهار واحد تولید ماسک صنعتی سه لایه را به همراه سه واحد تولید ماسک N۹۵ در استان اردبیل عهده‌دار هستیم.

صادقی با بیان اینکه هیچ جای نگرانی در تولید ماسک و عرضه به بازار وجود ندارد، افزود: روزانه بیش از ۶۵ هزار ماسک صنعتی، نیمه‌صنعتی و N۹۵ تولید و روانه بازار می‌شود.

وی وفور تولید و عرضه ماسک را در مناطق مختلف استان یادآور شد و بیان کرد: به‌هیچ‌وجه اجازه افزایش قیمت مصوب در تولید و عرضه ماسک و شکل‌گیری بازار واسطه‌گری را در این حوزه نخواهیم داد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل ادامه داد: با شیوع موج دوم کرونا در استان و شرایط حادی که در مراجعه بیماران کرونایی به بخش‌های کرونایی اتفاق افتاده تلاش می‌کنیم تا در کنار ماسک سایر مواد بهداشتی – درمانی نظیر شوینده‌ها و مواد ضدعفونی‌کننده را نیز به میزان کافی تهیه و در اختیار مردم قرار دهند.

کد خبر: ۲۸٬۶۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha