۱۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۹
استفاده از املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان سمنان در قالب مولدسازی
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان تأکید کرد:

استفاده از املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان سمنان در قالب مولدسازی

سمنان– معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان با اشاره به ضرورت تقویت یا تعیین تکلیف اموال مازاد دستگاه‌های اجرایی، گفت: استفاده از املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان در قالب مولد سازی در دستورکار قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار بازار، فاطمه منصوری ظهر چهارشنبه در دیدار با رئیس بنیاد نخبگان استان سمنان به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه بهره‌برداری از اموال دولتی باید در چارچوب مشخص و اصولی باشد، اظهار داشت: تقویت یا تعیین تکلیف اموال مازاد دستگاه‌های اجرایی به‌عنوان یک ضرورت در سال جاری دنبال می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه در این راستا رصد نحوه بهره‌برداری دستگاه‌های اجرایی از اموال دولتی افزایش می‌یابد، افزود: دستگاه‌های اجرایی از املاک مازادی که در اختیار دارند می‌توانند در قالب مولد سازی، ارزش افزوده کسب کنند.

صیانت و استفاده اصولی از بیت‌المال
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان همچنین صیانت و استفاده اصولی از بیت‌المال را از اهداف اصلی این برنامه دانست و گفت: چنانچه به معنای واقعی این اموال مازاد دیگر کاربردی برای دستگاه مربوطه ندارد نسبت به فروش آن باید اقدام شود.

منصوری با اشاره به پیشنهاد تحویل زمین و احداث ساختمان بنیاد نخبگان استان سمنان بیان کرد: مدیریت این بنیاد نسبت به اجرای این پروژه اقدامات لازم را انجام دهد.

وی با تأکید بر اینکه تعدادی از دستگاه‌های اجرایی مرتبط با بنیاد نخبگان استان دارای امکانات سخت افزاری هستند، یادآور شد: با رایزنی می‌توان برای فعالیت دائمی یا موقت بنیاد نخبگان در این مکان‌های اداری و پژوهشی اقدام‌ کنیم.

امتناع دستگاه‌های اجرایی از واگذاری اموال مازاد به بنیاد نخبگان
رئیس بنیاد نخبگان استان سمنان نیز در این نشست با اشاره به اینکه بسیاری از دستگاه‌های اجرایی استان دارای ساختمان و املاک مازاد هستند، اظهار داشت: این دستگاه‌ها به عناوین مختلف از واگذاری این اموال به بنیاد نخبگان امتناع می‌کنند.

داوود فیض با بیان اینکه بسیاری از این اموال مازاد در سال‌های مختلف هیچگونه کاربردی نداشته است، اضافه کرد: اعطای یکی از این املاک برای فعالیت بنیاد نخبگان نقش غیرقابل انکاری در توسعه و خدمات‌رسانی به نخبگان‌ استان خواهد داشت.

کد خبر: ۲۸٬۶۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha