۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹
اخطار سازمان هواشناسی برای تردد در استان‌های مرکزی و شمال غربی
حواستان جمع باشد؛ هم در داخل شهر و هم در جاده ها

اخطار سازمان هواشناسی برای تردد در استان‌های مرکزی و شمال غربی

سازمان هواشناسی کشور به‌دلیل بارش نزولات جوی برای تردد در معابر شهری و محورهای مواصلاتی بین شهری برای استان‌های تهران، البرز، قزوین، زنجان، اردبیل، قم، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی اخطاریه صادر کرد.

به گزارش بازار، ‌ سازمان هواشناسی کشور به‌دلیل حضور سامانه  بارشی جدید در کشور بارش برف، مه، کاهش دما و محدودیت دید به همراه دارد به ساکنان استان‌های تهران، البرز، قزوین، زنجان، اردبیل، قم، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی هشدار داد.

 بر اساس گزارش این سازمان از روز یک‌شنبه ۲۹ دی‌ماه تا روز دوشنبه ۳۰ دی‌ماه سامانه بارشی با منطقه اثر استان‌های تهران، البرز، قزوین، زنجان، اردبیل، قم، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی باعث ایجاد مخاطرات بارش برف و مه‌آلودگی و یخبندان خواهد شد.

 بر همین اساس در معابر شهری و محور های مواصلاتی این استان‌ها در این ۲ روز شاهد یخبندان، لغزندگی و اختلال تردد همراه با مه‌آلودگی و کاهش دیدخواهیم بود.

 سازمان هواشناسی کشور به ساکنان استان‌های تهران، البرز، قزوین، زنجان، اردبیل، قم، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی احتیاط در تردد شهری و جاده‌ای و مجهز کردن خودروها به تجهیزات زمستانی توصیه کرده است.

کد خبر: ۲٬۸۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha