۱۸ تیر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۶
نهضت مهارت‌آموزی عملیاتی شود/ توجه به توسعه اشتغال پایدار در بوشهر
نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس:

نهضت مهارت‌آموزی عملیاتی شود/ توجه به توسعه اشتغال پایدار در بوشهر

بوشهر- احمدی، نماینده مردم کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: باید نهضت مهارت‌آموزی در عسلویه، پایتخت انرژی کشور عملیاتی شود.

حجت‌الاسلام موسی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: برای توسعه اشتغال پایدار باید آموزش‌های فنی و حرفه‌ای موردتوجه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: باید بستر و فضای مناسب برای توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در بوشهر به ویژه جنوب استان از جمله کنگان، دیر، جم و عسلویه به عنوان منطقه‌ای استراتژیک و مملو از ظرفیت‌های مهم صنعتی، اجتماعی و اقتصادی توسعه یابد.

نماینده مردم کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر زیرساخت‌ها، امکانات و تجهیزات باقدرت تفکر، خلاقیت و دانش همراه شود، بسیاری از مشکلات و موانع بیکاری برطرف خواهد شد.

احمدی افزود: تأمین هشت درصد از گاز جهان و ۵۰ درصد از ذخایر گاز کشور و وجود مجتمع‌های های پتروشیمی نماد بارزی از وجود ظرفیت‌های بالا در استان بوشهر برای توسعه مهارت‌آموزی در قامت ملی است.

وی گفت: مهارت‌آموزی در ایجاد اشتغال مولد و پایدار در توسعه ساختار زیربنایی بوشهر نقش کلیدی و اساسی دارد و باید از این فرصت و ظرفیت برای توسعه صنعتی استان با حمایت سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای استفاده کرد.

نماینده مردم کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امیدواریم در سال جهش تولید نهضت مهارت‌آموزی در پایتخت انرژی کشور عملیاتی شود.

کد خبر: ۲۸٬۵۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha