۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۳:۳۷
آیا قیمت سولانا به 50 دلار برای خرید نزدیک خواهد شد؟
تحلیل تکنیکال سولانا

آیا قیمت سولانا به 50 دلار برای خرید نزدیک خواهد شد؟

سولانا یکی از پروژه های بلاکچینی برتر بازار ارز دیجیتال است که در صورت نزدیک شدن قیمت به حمایت معتبر 50 دلار میتوان برای خرید پله ای اسپات بررسی بیشتری انجام داد.

هادی بهرامی؛ بازار: ارز دیجیتال سولانا توکن بومی پروژه ای است که یک پلتفرم قرارداد های هوشمند دارد و دارای بلاکچین غیرمتمرکز و پرسرعت است با کارمزد کم میباشد. حدودا ۵ نفر گرداننده اصلی پروژه هستند که مدام بر روی توسعه فنی شبکه و همچنین برنامه های مالی پروژه کار میکنند و از سال ۲۰۱۷ تا کنون پیشرفت های چشمگیری در مسائل پرداخت درون شبکه، جذب سرمایه، بازار های معاملاتی، افزایش نقدینگی قفل شده درون اکوسیستم (tvl) و رفع باگ های امنیتی شبکه داشته اند. چندین شرکت سرمایه گذاری خطر پذیر کوین سولانا را در پرتفوی خود دارند و بسیاری از تحلیلگران به آینده قیمت این پروژه امیدوار هستند که در بولران پیش رو علاوه بر تحولات صنعت دیفای، امکان رسیدن قیمت سولانا به اهداف بالا وجود دارد.


تحلیل تکنیکال SOL
قیمت ارز دیجیتال سولانا در دسامبر ۲۰۲۲ یعنی در واقع آذر ماه ۱۴۰۱ به محدوده ۹ دلار رسید که میتوانیم به آن عمیق ترین کف بگوییم و پس از اتمام ترس و وحشت ناشی از رویداد های فاندامنتال و فروش پیاپی سرمایه گذارن، قیمت به سرعت روند را چرخش داد و با افزایش ۲۰۰ درصدی به محدوده ۲۷ دلار رسید که ۲۶۰ روز را صرف رنج و انباشت کرده بود و مجددا با افزایش تقاضا از محدوده ۲۷ دلار به میزان ۶۲۲ درصد افزایش یافت! در واقع از کف ۹ دلاری تا محدوده ۲۱۰ دلار میشود ۲۲۰۰ دلار که این میزان رشد به طور عجیبی به دور از ذهن بود و هیچکس فکر نمیکرد که در بین پروژه های بازار، سولانا به طور ناگهانی تا این حد رشد کند و به سقف تاریخی خود نزدیک شود. در حال حاضر ۱۲۰ دلار حمایت میان مدت ارز میباشد که حفظ آن شرط صعود تا اهداف بالاتر است؛ در غیر اینصورت با نزولی شدن روند بازار، ممکن است این حمایت از دست برود و قیمت حتی تا حمایت معتبر ۵۰ دلار نیز کاهش یابد. هر چقدر قیمت به محدوده ۵۰ دلار نزدیک شود بهتر است و فرصت های خرید بیشتری ایجاد خواهد کرد؛ البته باید در نظر داشت که خرید ها را باید طبق برنامه ای از پیش تعیین شده و با فاصله بیش از ۳۰ درصد انجام داد تا اثر میانگین گیری بیشتر شود. اوسیلاتور rsi تمایل به کاهش بیشتر تا حمایت استاتیک ماژور بلند مدت ۳۰ دارد و در حال حاضر در محدوده ۴۸ قرار دارد. هر وقت مقاومت مهم ۲۶۰ دلار در روند صعودی بزرگ بازار که در پیش روست شکسته شود به معنای افزایش حجم خرید و تمایل به ادامه روند است که در آن صورت، اهداف ۴۲۰، ۷۸۰ و ۱۰۰۰ دلار در دسترس خواهند بود.

آیا قیمت سولانا به 50 دلار برای خرید نزدیک خواهد شد؟

کد خبر: ۲۸۵٬۵۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha