۱۷ تیر ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۶
مدیران استان سمنان برای کنترل گرانی برنامه داشته باشند
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان:

مدیران استان سمنان برای کنترل گرانی برنامه داشته باشند

سمنان-سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان با بیان اینکه گرانی برخی اقلام در بازار موجب نگرانی مردم است، گفت: مدیران به خصوص دستگاه های اجرایی برای کنترل گرانی برنامه و اهتمام داشته باشند.

به گزارش خبرنگار بازار، حبیب الله خجسته پور شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی استانداری سمنان با بیان اینکه گرانی برخی اقلام مورد نیاز مردم باعث ایجاد دغدغه هایی شده است، تاکید کرد: مدیران اجرایی مربوطه با هماهنگی فرمانداران، در راستای اجرای مصوبات ستاد تنظیم بازار اهتمام داشته باشند.

وی افزود: بر اساس آخرین مصوبه ستاد تنظیم بازار استان، پرورش دهندگان مرغ تخم گذار موظف هستند تا ۲۵درصد از تولیدات خود را در بازار استان سمنان توزیع کنند.

معاون استاندار سمنان گفت: پاسخگویی به مطالبات مردم و رفع مشکلات و کمبودها و نارضایتی‌های موجود در حوزه بازار شهرستانهای استان ضروری است.

خجسته پور با بیان اینکه مدیران باید اهتمام ویژه ای نسبت به خدمت رسانی به مردم در این شرایط اقتصادی داشته باشند بیان کرد: عدم توجه به مطالبات عمومی موجب ایجاد نارضایتی در مردم استان می شود که به هیچ وجه قابل چشم‌پوشی و غفلت نیست.

به گزارش خبرنگار بازار، علی رغم وجود مشکلات عدیده اقتصادی در استان سمنان، ماه‌ها است که استانداری معاون اقتصادی نداشته و معاون سیاسی و امنیتی استاندار سمنان با حفظ سمت سرپرست معاونت اقتصادی است.

کد خبر: ۲۸٬۵۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha