۱۷ تیر ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۸
مالیات ظرفیت اقتصادی اثربخش برای توسعه استان سمنان است
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان:

مالیات ظرفیت اقتصادی اثربخش برای توسعه استان سمنان است

سمنان- معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان با بیان اینکه مالیات ظرفیت اقتصادی اثربخش برای توسعه استان سمنان است، گفت: باید فرهنگ مالیات بین آحاد جامعه نشر داده شود.

به گزارش خبرنگار بازار، فاطمه منصوری غروب سه‌شنبه در حاشیه بازدید از اداره کل امور مالیاتی استان سمنان به مناسبت ۱۶ تیر، روز ملی مالیات در سالن جلسات این اداره کل با بیان اینکه می‌بایست در راستای فرهنگ مالیات و تبیین آن برای مردم برنامه های عملیاتی اجرا کرد، تاکید داشت: نظام‌ مالیاتی در اقتصاد تمامی کشورهای جهان جاافتاده است و باید از این ظرفیت اقتصادی اثربخش برای توسعه اقتصادی و عمران و آبادانی در کشور ایران هم بهره لازم را برد.

وی ادامه داد: نقش مالیات در خدمات رسانی موثر در جامعه تاثیر قابل توجهی دارد و این منبع درآمدی مهم برای همراهی مردم در پرداخت به موقع مالیات نیازمند فرهنگ‌سازی است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان تصریح کرد: تکریم ارباب رجوع در دستگاه‌های اجرایی به عنوان یک اصل اساسی و غیرقابل انکار مورد توجه مسئولان باشد.

منصوری بیان کرد: در اداره کل امور مالیاتی استان سمنان تکریم ارباب رجوع باید برجسته تر باشد چراکه اقشار مردم برای انجام‌ امور اداری به این اداره کل و اداره های شهرستانی آن مراجعه می کنند و با رسیدگی مطلوب امور اداری به اقشار مردم، میزان خدمات رسانی دولت به آحاد جامعه برجسته تر خواهد شد.

وی اضافه کرد: تکریم ارباب رجوع، اصلاح نظام اداری، توجه و توسعه دولت الکترونیک ، شفاف سازی و توجه به سلامت اداری از جمله اقدام‌های مثبتی است که دستگاه های اجرایی در انجام‌ برنامه‌های روزانه باید آن را اجرا کنند.

کد خبر: ۲۸٬۵۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha