۱۷ تیر ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۱
 استان زنجان در سطح کشور کمترین آسیب را از کرونا دیده است
استاندار زنجان:

استان زنجان در سطح کشور کمترین آسیب را از کرونا دیده است

زنجان- استاندار زنجان، با بیان اینکه استان زنجان در سطح کشور کمترین آسیب را از کرونا دیده است گفت: عملکرد استان در پرداخت تسهیلات به مشاغلی که از کرونا آسیب دیدند خوب بوده و هشت درصد عملیاتی شده است. 

به گزارش خبرنگار بازار، فتح الله حقیقی شامگاه سه شنبه در جلسه شورای اشتغال زنجان در محل استانداری زنجان، از خدمات ارزنده معاون امور اقتصادی استانداری زنجان تقدیر کردو گفت: خدمات خوبی توسط این معاونت در استان انجام شد. 

وی  با بیان اینکه استان زنجان در سطح کشور کمترین آسیب را از کرونا دیده است، اظهار کرد: عملکرد استان در پرداخت تسهیلات به مشاغلی که از کرونا آسیب دیدند خوب بوده و هشت درصد عملیاتی شده است. 

استاندار زنجان، با بیان اینکه باید ۱۲ دستگاه اجرایی که از تسهیلات استفاده می کنند باید ۴۸۸ میلیارد تومان را جذب کنند، گفت: باید این دستگاههای اجرایی تسهیلات لازم را به ذی نفعان خود پرداخت کنند. 

حقیقی تاکید کرد: تا پایان تیرماه باید تسهیلات لازم به واجدین شرایط در استان پرداخت شود و در این زمینه ذی نفعان خود را نسبت به دریافت تسهیلات اطلاع رسانی کنند. 

وی گفت: سرپرست  جدید معاونت امور اقتصادی استانداری و اداره تعاون استان در رسانه ملی حضور داشته و ذی نفعان را نسبت به دریافت تسهیلات آگاه کنندچرا که وقت کم است و باید دست افراد آسیب دیده از کرونا را بگیریم. 

استاندار زنجان، تصریح کرد: کرونا برخی از مشاغل را درگیر کرده بنابراین باید شبکه بانکی در پرداخت تسهیلات خوب عمل کند. 

حقیقی افزود: در سال جهش تولید اشتغال هم افزایش می یابد و بیش از ۱۹۷ هزار اشتغال دربخش های مختلف صنعتی، کشاورزی و خدماتی در استان زنجان ایجاد می‌شود.

وی با بیان این که استان ظرفیت‌های بسیار خوبی در بخش‌های مختلف دارد که در این میان باید از این ظرفیت‌ها برای تحقق شعار سال استفاده شود، ابراز داشت: یکی از موضوعات مهم برای جهش تولید، بازگشت واحدهای تولیدی تعطیل‌شده به چرخه تولید است چرا که در ایجاد اشتغال بسیار موثر است. 

کد خبر: ۲۸٬۵۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha