۱۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۴
مردم به زودی خبرهای خوبی درباره کاهش و تثبیت قیمت دلار می شنوند
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

مردم به زودی خبرهای خوبی درباره کاهش و تثبیت قیمت دلار می شنوند

حبیب زاده، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: امیدوار هستیم در روزهای آینده شاهد تثبیت قیمت ها و برطرف شدن بحران مالی در زمینه های مختلف از جمله ارز با همراهی مجلس و دولت باشیم تا آرامش به جامعه بازگردد و به زودی خبرهای خوبی در این رابطه منتشر می شود.

به گزارش بازار به نقل از صداوسیما، حبیب زاده، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در خصوص گرانی هایی که در تمامی بازارهای کشور ایجاد شده است، گفت: مجلس یازدهم در این زمینه برنامه هایی دارد که با هماهنگی دولت اجرا شود. کمیسیون اقتصادی در روز آغاز به کار خود، گزارش کامل و جامعی را در خصوص وضعیت اقتصادی، تورم و گرانی کالا ارائه کرد.

وی افزود: کمیسیون اقتصادی در این رابطه با مدیران کلان کشور در حوزه اقتصاد جلسات خوبی را برگزار کرده است که وزارت های اقتصاد و جهاد کشاورزی مهمانان مجلس در این زمینه بودند. همچنین در روزهای گذشته نیز با بانک مرکزی نشست هایی برگزار شد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اظهار امیدواری کرد مجلس یازدهم بتواند راهکارهای خوبی را در جهت تثبیت وضعیت قیمت کالاهای مورد نیاز مردم ارائه دهد، اظهار کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت آقای مدرس خیابانی سرپرست این وزارت خانه است و ایشان نیز یک گزارش کلی را در کمیسیون اقتصادی ارائه داد. درباره تعیین وزیر باید یک زمان قانونی سپری شود.

وی تصریح کرد: امیدوار هستیم در روزهای آینده شاهد تثبیت قیمت ها و برطرف شدن بحران مالی در زمینه های مختلف از جمله ارز با همراهی مجلس و دولت برطرف شود تا آرامش به جامعه بازگردد و مطمئنا در روزهای آینده خبرهای خوبی در رابطه با کاهش و تثبیت دلار منتشر می شود.

کد خبر: ۲۸٬۴۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • محمدرضا IR ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
      0 0
      نماینده یا نمایندگان محترم لطفا احساسی به موضوع اقتصادی برخوردنکنید چه خبرخوبی در روزهای اینده خواهید داد؟ چرا درمردم توقع وانتظار ایجادمیکنید وهر روز مردم منتظر این وعدهای احساسی شما میمانند وبعد هم قول خود رافراموش میکنید مگر قرارنبود دراین هفته لایحه مالیات برعایدی سرمایه ومسکن به صحن علنی مجلس بیاد پس چه شد؟ حالا وعده ریزش قیمت ارز میدی؟ اون قول قبلی راعملی کن بعد قول ریزش دلار بده باید قانون تصویب واجراشود وعده ندهید