۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۴
صفت «برخوردار» مانع تخصیص اعتبارات اساسی و واقعی به اصفهان
فرماندار اصفهان مطرح کرد؛

صفت «برخوردار» مانع تخصیص اعتبارات اساسی و واقعی به اصفهان

اصفهان - احمدی؛ فرماندار اصفهان گفت: اصفهان استان برخوردار نیست، نسبت دادن صفت برخورداری درعین نابرخورداری موجب شده است که در تخصیص عتبارات و بودجه‌های کشور موانعی بر سر راه ادارات کل قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار بازار، محمدعلی احمدی در جلسه شورای اداری مشترک استان و شهرستان اصفهان با تأکید بر اینکه با صفت برخوردار به اصفهان ظلم می شود، اظهار داشت: در این جلسه تاکید کردیم اصفهان استان برخوردار نیست، این نابرخورداری موجب شده است که در اعتبارات و بودجه‌های کشور موانعی بر سر راه ادارات کل قرار گیرد.

وی از استاندار خواست تا به مسائل و مشکلات شرق اصفهان نگاه ویژه‌ ای داشته باشد و ادامه داد: اجرایی شدن مصوبات در شهرستان ها ملزم به پیگیری است.

فرماندار اصفهان گفت: با توجه به کثرت مسائل و مشکلات شهر اصفهان و همچنین وسعت این استان باید سفرهای درون استانی بیشتری برگزار شود.

وی ادامه داد: همه مناطق منطقه ای و حاشیه های اصفهان در آینده مورد رصد استاندار قرار خواهد گرفت.

احمدی با بیان اینکه، اصفهان دارای ظرفیت ها و چالش های مختلفی است، بیان داشت: در استان اصفهان مسایل و مشکلات مختلفی دارد که منجر شده است از مسائل و مشکلات شهرستان اصفهان غفلت شود، به عنوان مثال ۸۲ روستا و یک بخشدار در اصفهان داریم در صورتی که طبق استاندارد کل باید هر ۲۰ روستا یک بخشدار داشته باشد کما اینکه جمعیت برخی روستاهای اصفهان از شهرها بیشتر است.

کد خبر: ۲۸۴٬۴۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha