۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۵
نایلون عریض و کاربرد های آن

نایلون عریض و کاربرد های آن

نایلون عریض از نایلون هایی است که در بخش کشارزی و ساختمان ، صنعت بسته بندی و.. از آن استفاده می شود.

به گزارش بازار، نایلون عریض از نایلون هایی است که در بخش کشارزی و ساختمان ، صنعت بسته بندی و.. از آن استفاده می شود. نایلون عریض در انواع اندازه ها و ضخامت ها به تولید می رسد و این نایلون ها بسیار متنوع هستند.  نایلون گلخانه ای از انواع نایلون عریض است که برای ایجاد فضای مسقف برای ایجاد گلخانه و محلی برای رشد گیاهان از آن استفاده می شود. نایلون عریض می تواند هزینه ی احداث گلخانه را از میان ببرد. از طرفی این نایلون کشاورزی به دلیل این که به خوبی نور را از خود عبور می دهند و در مقابل باد و حشرات از گیاهان محافظت می کنند،  گزینه ی خوبی برای ایجاد فضای رشد گیاهان می باشد.

شرکت دریا پلاستیک از مراکز عرضه و پخش بی واسطه ی نایلون ها عریض است. محصولات دریا پلاستیک دارای کیفیت بسیار خوبی هستند و با مناسب ترین قیمت ارائه می شوند.

ویژگی های نایلون عریض

نایلون عریض مهم ترین ویژگی که دارد ، عرض زیاد آن است. همان طور که از نام نایلون عریض مشخص است این نایلون ها در عرض های زیاد به تولید می رسند. نایلون عریض ساخته شده از مواد پلی اتیلنی است. نایلون عریض مقاومت بسیار بالا دارد و استفاده از نایلون عریض به همراه نصب سریع و راحت است. نایلون کشاورزی در رنگ بندی بی رنگ و شفاف ، مشکی و انواع رنگ بندی ها وجود  دارد. در ساختمان سازی از نایلون عریض برای جلوگیری از نشت سیمان استفاده می شود و در کشاورزی از نایلون گلخانه برای ایجاد محیط گلخانه استفاده می شود. نایلون عریض برای بسته بندی برخی از کالا ها نیز به کار می رود. این نایلون ها در انواع ضخامت ها به تولید می رسند. تعداد لایه های نایلون عریض نیز متنوع است و هر چه تعداد لایه های نایلون عریض بیشتر باشد ، مقاومت آن افزایش پیدا خواهند کرد.

کاربرد نایلون کشاورزی

استفاده از نایلون عریض در صنایع مختلف انجام می گیرد و برای ساخت گلخانه ، پرورش قارچ، کشت سیفی جات و.. می توان از نایلون عریض استفاده نمود. بنابراین در کشاورزی استفاده ی زیادی را از نایلون گلخانه ای داریم و این نایلون توانسته هزینه ها را کمتر کند. از نایلون گلخانه ای برای احداث گلخانه استفاده می شود. این نایلون نور خورشید را از خود عبور می دهند و گیاهان در داخل فضای پوشیده شده با استفاده از نایلون گلخانه ای می توانند به راحتی رشد کنند. برای نایلون گلخانه ای از افزودنی هایی مانند  افزودنی ضد اشعه ماورا بنفش خورشید، جذب مادون قرمز ، ضد الکتریسیته ساکن ضد مه و... استفاده می شود. نایلون عریض در مقابل پارگی بسیار مقاوم است و این نایلون را نایلون کشاروزی هم می نامند. در صنعت ساخت و ساز نیز از نایلون عریض استفاده می شود. برای پوشش نمای ساختمان می توان از نایلون کشاورزی استفاده کرد. نایلون عریضی که برای ساخت و ساز از آن استفاده می شود را نایلون فونداسیون نیز می نامند. نایلون فونداسیون نایلونی با عرض زیاد ، تعداد لایه ی بالا، شفافیت بالا و مقاوم می باشد.

شرکت دریا پلاستیک از بزرگ ترین عرضه کنندگان نایلون در کشور است که تنوع بالایی از نایلون ها را  به فروش می رساند. برای مشاهده ی محصولات به سایت مراجعه نمایید و برای سفارش نایلون ها ، با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

قیمت نایلون عریض

خرید نایلون عریض با قیمت ارزان

 تولید کنندگانی که در زمینه تولید و پخش نایلون عریض فعالیت دارند همواره بهترین قیمت‌ ها را برای عرضه محصولاتشان در نظر می‌ گیرند. تولید کنندگان فروش نایلون عریض را به صورت مستقیم و با پایین ‌ترین قیمت ارائه می ‌کنند و بدین ترتیب فروشگاه‌ ها نیز می ‌توانند از تولید کنندگان خرید نایلون عریض را انجام دهند.

مرکز دریا پلاستیک به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان نایلون ‌ها از جمله نایلون کشاورزی توانسته محصولاتی با کیفیت بسیار عالی را به دست مصرف کنندگان برساند. بنابراین شما از طریق این مجموعه می‌ توانید به صورت مستقیم با تولید کننده در ارتباط بوده و محصولات مورد نظر را به صورت مستقیم تهیه کنید. مجموعه دریا پلاستیک سال‌ هاست در حوزه فروش نایلون عریض به صورت اینترنتی فعالیت داشته و یکی از بزرگترین مراکز اینترنتی فروش نایلون در کشورمان است.

 فروش نایلون عریض به سراسر کشور

نایلون عریض یکی از نایلون‌های پرمصرف است که فروش بالایی را در میان نایلون ‌ها به خود اختصاص داده است. نایلون عریض در کیفیت‌ های مختلف در بازار موجود است. بنابراین شما می ‌توانید این نایلون را در کیفیت‌ های مختلف تهیه نمایید و در خریدتان باید دقت بالایی داشته باشید.

این مجموعه سال‌ هاست که فروشگاه آنلاین خود را راه‌ اندازی کرده و محصولاتش را به صورت اینترنتی ارائه می ‌کند. در صورت نیاز به نایلون شیرینگ، نایلون عریض، نایلون حباب ‌دار، نایلون استرچ و غیره از طریق سایت دریا پلاستیک و تماس با همکاران ما می ‌توانید سفارشات خود را ثبت کنید. فروش عمده نایلون کشاورزی به سراسر کشور ارائه می‌ شود. محصولات دریا پلاستیک ساخته شده از متریال با کیفیت هستند و توسط تجهیزات مدرن تولید شده ‌اند.

قیمت نایلون عریض

 قیمت نایلون عریض

 اگر شما هم قصد خرید نایلون کشاورزی را دارید و از قیمت آن مطلع نیستید قیمت نایلون عریض را استعلام نمایید. نایلون عریض از نایلون‌ های ارزان قیمت است که می ‌توانید به راحتی انواع آن را تهیه کنید. این نایلون‌ ها بسیار کاربردی هستند و به دلیل عرض زیادی که دارند می ‌توانند سطح زیادی را پوشش دهند. مرکز دریا پلاستیک به دلیل توزیع مستقیم نایلون ‌ها ، قیمت نایلون عریض را بسیار مناسب در نظر گرفته است و شما می‌ توانید از طریق این مجموعه انواع نایلون ‌های مورد نظر را با مناسب ‌ترین قیمت در کنار کیفیت بالا تهیه نمایید. در ادامه موارد موثر در قیمت نایلون عریض اشاره می نیم.

  • ضخامت

از موارد موثر بر قیمت نایلون کشاورزی ، ضخامت نایلون است. نایلون ها با ضخامت های مختلف به تولید می رسند و هر چه ضخامت نایلون بالاتر باشد ، قیمت نایلون عریض بالاتر خواهد بود. به طور کلی ضخامت نایلون عریض ۵۰ الی ۴۰۰ میکرون می باشد اما در مواردی می توان به صورت سفارشی این نایلون ها را تهیه کرد.

  • تعداد لایه ها

تعداد لایه های نایلون کشاورزی بسیار مهم بوده و بر قیمت نایلون عریض تاثیر می گذارد. نایلون هایی که دارای تعداد لایه های بالاتری هستند ، مقاومت بالاتری دارد. هر چه تعداد لایه های نایلون عریض بیشتر باشد ، قیمت آن افزایش پیدا خواهد کرد.

  • ابعاد

ابعاد یکی از مواردی است که بر قیمت نایلون عریض تاثیر می گذارد. عرض این نایلون ها حدود بین ۱ تا ۲۰ متر می باشد و به صورت سفارشی هم می توانید خرید نایلون عریض را انجام دهید. برای انتخاب نایلون کشاورزی باید متناسب با استفاده ای که از آن دارید ، عرض مناسبی را انتخاب کنید.

  • کیفیت مواد اولیه

از موارد مهمی که در قیمت نایلون کشاورزی موثر است ، کیفیت مواد اولیه ی مورد استفاده در تولید این نایلون ها است. مواد اولیه ی مرغوب موجب کیفیت بالاتر نایلون می شود و این نایلون ها قیمت بالاتری دارند . همچنین نایلون عریض در انواع درجه یک ، دو و سه نیز موجود می باشد.

در مجموعۀ دریا پلاستیک بهترین کیفیت و قیمت برای نایلون ها در نظر گرفته شده است و شما می توانید از طریق این مجموعه خرید نایلون عریض را در حجم دلخواه انجام دهید.

 https://daryapelastic.com/

کد خبر: ۲۸۴٬۱۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha