۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۰
بررسی صرافی های ارز دیجیتال ایرانی

بررسی صرافی های ارز دیجیتال ایرانی

همان طور که در مقاله "در این صرافی ها ارز دیجیتال نخرید!" اشاره شد، انتخاب یک صرافی ارز دیجیتال معتبر برای خرید و فروش رمزارز، بدون شک دغدغه اصلی اغلب تریدرها است.

به گزارش بازار، همان طور که در مقاله "در این صرافی ها ارز دیجیتال نخرید!" اشاره شد، انتخاب یک صرافی ارز دیجیتال معتبر برای خرید و فروش رمزارز، بدون شک دغدغه اصلی اغلب تریدرها است. در این میان برای از بین رفتن این دغدغه، مجموعه‌های بزرگ و معتبری در ایران فعالیت خود را در این حوزه آغاز کرده‌اند که در این مطلب قصد داریم به معرفی برخی از بهترین آن‌ها بپردازیم. اگر دقیقا نمی‌دانید که بهترین صرافی ارز دیجیتال ایران کدام مجموعه‌ها هستند، تا آخر این مطلب با ما بمانید!

صرافی ارز دیجیتال والکس: سرعت، امنیت و اعتبار

صرافی والکس

برای انتخاب یک صرافی ارز دیجیتال معتبر و کارآمد، باید به حداقل ۷ مورد مهم توجه کنید. یک صرافی کریپتو کارنسی عالی باید ویژگی‌های زیر را داشته باشد:

  • امنیت عالی

  • کارمزد منطقی

  • لیکوئیدیتی کافی

  • استفاده راحت و رابط کاربری قابل درک

  • تعداد بالای کوین‌های پشتیبانی شده

  • پشتیبانی کامل و سریع

  • اعتبار و شهرت

خوشبختانه صرافی ارز دیجیتال والکس همه این مشخصه‌های فوق‌العاده را دارد و با ارائه یک محیط ساده و قابل درک، عرضه ده‌ها کوین، پشتیبانی سریع و کامل و البته اخذ کارمزد منطقی از معامله‌ها، یکی از بهترین گزینه‌ها برای همه تریدرها است. علاوه بر این، والکس انواع امکانات جذاب دیگر را هم دارد. سقف خرید و فروش روزانه آن نسبت به دیگر صرافی‌ها بسیار بالا است. بنابراین تریدرهای بزرگ با حجم خرید و فروش بالا، به‌راحتی می‌توانند از آن استفاده کنند. تمام معامله‌ها در این صرافی کاملا قابل ردیابی است و می‌توانید همه جزئیات مرتبط با افزایش و کاهش اعتبار کیف پول خود را مشاهده کنید. امکان خرید سریع و لحظه‌ای، معامله پیشرفته و P۲P برای خرید با کمترین قیمت و فروش با بالاترین رقم، عرضه اپلیکیشن اختصاصی و رمز عبور دو مرحله‌ای، از دیگر مزایای بی‌نظیر صرافی ارز دیجیتال والکس است.

امکان دسترسی به انواع بازارها بر پایه تومان، تتر و بیت‌کوین، امکان ساخت بات معامله‌گر بر اساس فعالیت‌های مختلف و محدودیت‌های مهمی که برای سرمایه خود در نظر دارید، همه از ویژگی‌های فوق‌العاده این صرافی ارز دیجیتال هستند. علاوه بر این، صرافی غیر متمرکز والکس با عرضه یک طرح بی‌نظیر به اسم سکوی معامله، با اخذ یک مبلغ نسبتا کم، اعتبار مشخصی در اختیار شما می‌گذارد. با داشتن این اعتبار، شما می‌توانید با خیال راحت در دنیای ارز دیجیتال فعالیت حرفه‌ای داشته باشید. ترید کنید و با کسب سود، مبلغ پایه را بازگردانید. همه این ویژگی‌ها باعث شده که والکس یکی از بهترین گزینه‌های موجود در بازار ایران لقب بگیرد.

آدرس وب سایت والکس : https://wallex.ir
ایمیل : support@wallex.ir
تماس : ۰۲۱۹۱۰۰۶۵۵۵

نوبیتکس: رابط کاربری ساده

هیچ‌کس نمی‌تواند نگرانی و استرس وقوع یک مشکل ناگهانی در یک فضای مالی را انکار کند. صرافی ارز دیجیتال نوبیتکس برای کاهش مدت زمان ایجاد این شرایط ناخوشایند برای کاربران، پشتیبانی دقیق و کاملی برای کاربران خود در نظر گرفته است. پاسخگویی سریع کارشناسان نوبیتکس، بدون شک یکی از مهم‌ترین نقاط مثبت این مجموعه است. با وجود این مزیت عالی، میزان ارزهای پشتیبانی شده در این صرافی، نسبتا کم هستند. به همین دلیل، کاربرانی که ترجیح می‌دهند به ده‌ها کوین مختلف دسترسی داشته باشند، باید یک صرافی ارز دیجیتال دیگر برای کارهای خود انتخاب کنند.

کیف پول من

بررسی صرافی های ارز دیجیتال ایرانی

  • رمز ارزهای متنوع

با توجه به وجود محدودیت دسترسی به صدها رمزارز در یک محیط جامع، صرافی ارز دیجیتال کیف پول من تلاش کرد که این محدودیت را برای کاربران ایرانی از بین ببرد. به همین خاطر با طراحی فضای امن، سریع و کامل برای خرید و فروش صدها ارز دیجیتال معتبر دنیا، به یکی از بهترین گزینه‌ها برای کاربران ایرانی تبدیل شد.

علاوه بر این مشخصه، کیف پول من در واقع یک کیف پول دیجیتالی کامل است که انواع فعالیت‌های مالی دیجیتالی را امکان‌پذیر می‌کند. تنها مسئله‌ای که استفاده از این صرافی ارز دیجیتال را با اما و اگرهای زیادی همراه کرده است، اخذ کارمزد نسبتا بالا است. کیف پول من برای ارزهای جدید یا همان شت‌کوین‌ها، ۳ درصد کارمزد دریافت کرده و برای دیگر ارزهای دیجیتال، یک درصد کارمزد اخذ می‌کند. این میزان کارمزد در طولانی‌مدت و در معامله‌های بزرگ، رقم قابل توجهی خواهند بود و به همین خاطر، کاربران را با تردیدهای زیادی مواجه کرده است.

آبان تتر: کارمزد کم

صرافی ارز دیجیتال آبان تتر همان‌طور که از اسم آن مشخص است، ابتدا تنها برای خرید و فروش تتر طراحی و عرضه شد. با وجود این پس از گذشت مدت زمان کوتاهی، دیگر کریپتوکارنسی‌های معتبر و مشهور دنیا به لیست ارزهای پشتیبانی شده این صرافی، افزوده شد. در حال حاضر، آبان تتر از بیش از ۴۰۰ رمزارز پشتیبانی می‌کند و با استفاده از آن می‌توانید معامله‌های متنوعی را انجام دهید. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که آبان تتر را به یک صرافی ارز دیجیتال محبوب و پرکاربرد در میان کاربران ایرانی تبدیل کرده است، کارمزد کم آن است.

آبان تتر تنها با اخذ ۰.۳ کارمزد، امکان انجام معامله‌های بزرگ را هم در بهترین شرایط ممکن فراهم می‌کند. نکته مهم دیگری که باید درباره این صرافی بدانید این است که معامله‌های تتر در این‌جا، هیچ کارمزدی ندارند که یک ویژگی عالی برای این مجموعه است.

سرمایکس: امکان معامله دو طرفه

پنجمین صرافی ارز دیجیتال معتبر ایران، صرافی سرمایکس است. این صرافی ارز دیجیتال با فراهم کردن امکان معامله P۲P، توانست به یکی از بهترین گزینه‌های داخلی تبدیل شود. این صرافی نیز شبیه به والکس، امنیت خوبی دارد و با رمز عبور دو مرحله‌ای، احتمال هک‌شدن حساب‌تان را کاهش می‌دهد. پشتیبانی از کوین‌های متنوع و داشتن اپلیکیشن اختصاصی، از دیگر مزایای خوب صرافی ارز دیجیتال سرمایکس است.

خرید و فروش ارز دیجیتال از بهترین صرافی های ایرانی

ترید کردن همیشه با نگرانی‌ها و دغدغه‌های متعددی همراه است و برای کاهش این دغدغه‌ها، انتخاب یک صرافی ارز دیجیتال کارآمد، کمک زیادی به شما خواهد کرد. در حال حاضر انواع صرافی‌های کریپتوکارنسی در ایران مشغول به کار هستند که هر کدام از آن‌ها، ده‌ها امکانات عالی در اختیار شما می‌گذارند. صرافی والکس به‌عنوان یکی از جامع‌ترین و کامل‌ترین صرافی های ارز دیجیتال ایران، توانسته توجه بخش زیادی از تریدرها را به خود جلب کند و به یکی از بهترین‌های ایران تبدیل شود. با توجه به همه این توضیحات، شما کدام صرافی را ترجیح می‌دهید؟

کد خبر: ۲۸۴٬۱۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • محسن حق مولایی IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
      1 0
      من خودمم به نسبت بقیه صرافی ها بیت پین و والکس رو خیلی دوست دارم. مخصوص ربات والکس به نظرم خیلی باحاله وقتی کوکوین رو دیگه نمیتونی استفاده کنی.