۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۵
در این صرافی ها ارز دیجیتال نخرید!

در این صرافی ها ارز دیجیتال نخرید!

خرید و فروش ارزهای دیجیتال در ایران، علاوه بر نگرانی‌های معمول، با یک دغدغه خیلی مهم دیگر یعنی مشکلات تحریم و احتمال از دست رفتن تمام سرمایه، همراه است.

صرافی های خرید ارزهای دیجیتال

خرید و فروش ارزهای دیجیتال در ایران، علاوه بر نگرانی‌های معمول، با یک دغدغه خیلی مهم دیگر یعنی مشکلات تحریم و احتمال از دست رفتن تمام سرمایه، همراه است. همین مسئله هم باعث شده که خرید و فروش ارز دیجیتال برای ما کاربران ایرانی، احتیاط‌ها و ترس‌های بسیار بیشتری داشته باشد. حالا و در این شرایط، انتخاب یک صرافی ارز دیجیتال معتبر و مناسب، اصلا کار راحتی نیست. البته نگران نباشید، چون ما در این‌جا قصد داریم ابتدا ۵ صرافی ارز دیجیتال معتبر دنیا را به شما معرفی کنیم که خرید از آن‌ها احتمال بلاک‌شدن ولت‌تان را افزایش می‌دهد و البته در انتها یک راه‌حل عالی برای خرید و فروش امن ارز دیجیتال را هم به شما می‌گوییم!

Binance: بزرگترین صرافی ارز دیجیتال دنیا

تقریبا محال است شما در دنیای کریپتوکارنسی‌ها فعالیت داشته باشید و بایننس بزرگ، غول تجارت ارز دیجیتال دنیا را نشناسید. این صرافی غیر متمرکز، با خدمات بی‌نظیر خود در مدت زمان کمی به یکی از محبوب‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال تبدیل شد. ارائه رمزارز اختصاصی یعنی BNB و کاهش کارمزد معاملات با استفاده از این رمز ارز، از مزایای استفاده از صرافی ارز دیجیتال بایننس به‌شمار می‌رود.

البته در جولای سال ۲۰۲۲ میلادی، این صرافی به‌صورت رسمی اعلام کرد که به دلیل تحریم‌های اقتصادی، از هر نوع مبادله و معامله رمزارزها با کاربران ایرانی خودداری می‌کند. بنابراین استفاده از این پلتفرم برای ایرانیان، انتخاب چندان امنی نیست و احتمال مسدود شدن حساب و از بین رفتن سرمایه در آن نسبتا بالا است.

Bybit: مناسب تریدرهای حرفه‌ای

صرافی بای بیت یکی از اولین انتخاب‌های اغلب تریدرها است. این پلتفرم، با ارائه ابزارهای حرفه‌ای، نمودارهای پیشرفته و امکان تریدهای اهرمی، یکی از بهترین گزینه‌ها به نظر می‌رسد. این صرافی پلتفرم اختصاصی دارد و پشتیبانی ۲۴ ساعته، امنیت خاطر کاملی برای کاربران ایجاد می‌کند.

با وجود همه این مزایای عالی، باید به شما بگوییم که این صرافی کاربران ایرانی را تحریم کرده است و اگر به دنبال یک صرافی ارز دیجیتال با قابلیت ترید کردن از ایران هستید، باید به دنبال گزینه دیگری باشید. نکته مهم دیگر این‌جا است که این صرافی با تغییر آی‌پی نیز حساب شما را مسدود می‌کند، به همین خاطر استفاده از فیلترشکن‌های مختلف نیز احتمال از دست رفتن سرمایه شما را افزایش خواهد داد.

KuCoin: رابط کاربری ساده و امنیت بالا

در این صرافی ها ارز دیجیتال نخرید!

تبادل ارز دیجیتال در کوکوین

کوکوین یکی از پلتفرم‌های باسابقه در میان انواع صرافی ارز دیجیتال است که از سال ۲۰۱۳ کار خود را آغاز کرد. رابط کاربری بسیار ساده و قابل درک، ارائه انواع ابزارهای معاملاتی پیشرفته و البته عرضه توکن بومی، همه بخشی از دلایل محبوبیت این صرافی هستند. دیگر دلیل محبوبیت صرافی ارز دیجیتال کوکوین، امنیت بالای آن است. این پلتفرم با احراز هویت دو مرحله‌ای، لیست سفید برداشت و ذخیره‌سازی سرد برای سرمایه‌های بزرگ، از سرمایه کاربران خود محافظت می‌کند.

البته با وجود همه این مزایای عالی، کاربران ایران نمی‌توانند از کوکوین استفاده کنند. این پلتفرم نیز در راستای تحریم‌های اقتصادی، هر نوع خرید و فروش، تعامل و مبادله ارزهای دیجیتالی با ایران را ممنوع اعلام کرده است.

Gate.io: حجم معامله بالا و استفاده از اپلیکیشن اختصاصی

یکی از صرافی‌های محبوب و معتبر در سال ۲۰۲۴، صرافی ارز دیجیتال Gate.io است. این صرافی متمرکز با داشتن حجم معامله بالا، تعداد بسیار زیاد کاربران، ارائه سرویس‌های مکمل، رابط کاربری آسان و قابل درک، یکی دیگر از صرافی‌های پرطرفدار در دنیا است. عدم امکان برداشت فیات و الزام به احراز هویت برای هر واریز و برداشت همراه با کارمزد تقریبا بالا، از دلایل مهمی است که گیت آی‌او را به یک انتخاب دوم یا حتی سوم برای اغلب کاربران دنیا تبدیل کرد.

در این میان اما، کاربران ایرانی درست مثل همیشه و به دلیل تحریم‌ها، نمی‌توانند از این صرافی استفاده کنند. انجام هرگونه معامله مالی برای ایرانیان داخل کشور در این صرافی ممنوع است. هر چند گیت آی‌او اعلام کرده که کاربران ایرانی خارج از ایران که با کاربران داخل کشور تعامل مالی ندارند، می‌توانند از این صرافی استفاده کنند.

MEXC: کارمزد کم و سود بالا

انجام انواع تریدها با کارمزد پایین و البته کسب سود بالا، شبیه رویا به نظر می‌رسد، اما باید بدانید که صرافی ارز دیجیتال مکس سی این مزایای خارق‌العاده را در اختیار کاربران خود می‌گذارد. این صرافی به‌صورت خاص با سرمایه‌گذاری بر ارزهای کمتر شناخته شده و امکان ترید کردن با طیف وسیعی از کریپتو کارنسی‌ها، به‌خوبی توانسته که به‌عنوان یکی از بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال در دنیا، فعالیت خود را ادامه دهد.

با تاسف فراوان باید بگوییم که مکس سی نیز در بخش ممنوعه فعالیت‌های خود صراحتا اعلام کرده که کاربران چند کشور خاص از جمله ایران، حق استفاده از امکانات این صرافی را ندارند. در صورت ساخت حساب کاربری در مکس سی و سرمایه‌گذاری در آن، امکان فسخ فوری حساب کاربری شما و البته از بین رفتن سرمایه‌تان وجود دارد. با تمام این شرایط، این سوال مهم برای شما هم ایجاد خواهد شد که به‌عنوان یک تریدر ایرانی، از چه طریقی می‌توان معاملات ارز دیجیتال خود را انجام داد؟

صرافی والکس، خرید امن، آسان و بدون خطر تحریم

در میان ده‌ها صرافی معتبر دنیا، در اختیار داشتن یک صرافی کاملا ایرانی با امکانات کامل و ابزارهای پیشرفته برای معامله‌های جهانی، شبیه یک رویا به نظر می‌رسد که خوشبختانه والکس این رویا را به حقیقت تبدیل کرده است. شما خیلی سریع و راحت می‌توانید در صرافی ارز دیجیتال والکس یک حساب کاربری بسازید و پس از احراز هویت خود، فعالیت‌تان را آغاز کنید.

صرافی والکس

رابط کاربری امن، امکان استفاده از ده‌ها کوین، امکان استفاده از اپلیکیشن اختصاصی والکس، پشتیبانی قوی و سریع، سپرهای امن، مدرن و پیشرفته همراه با ارائه قیمت‌های ارزهای دیجیتالی به‌صورت لحظه‌ای، تنها بخش بسیار کوچکی از خدمات این صرافی ارز دیجیتال هستند. بنابراین اگر برای ورود به دنیای دیجیتال کارنسی‌ها به یک صرافی غیر متمرکز نیاز دارید، والکس اولین و بهترین گزینه مقابل شما است.

کد خبر: ۲۸۳٬۸۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • رها عزیزی IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
      0 0
      هیچ راهی برای استفاده از بایننس نیست یعنی ؟!
      • محسن رئوفی IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
        0 0
        به نظرم این کارو نکنید چون خطر مالیش زیاده.