۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۵
میگو، ماهی و خرمای بوشهر در ایران اکسپو ۲۰۲۴ عرضه می شود
معاون اقتصادی استاندار بوشهر:

میگو، ماهی و خرمای بوشهر در ایران اکسپو ۲۰۲۴ عرضه می شود

معاون اقتصادی استاندار بوشهر گفت: دو محصول راهبردی بوشهر شامل خرما و آبزیان در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی و تجاری ایران اکسپو ۲۰۲۴ در تهران عرضه می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، علی باستین پیش از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی، ایران اکسپو ۲۰۲۴ از ۸ اردیبهشت در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود اظهار داشت: در این نمایشگاه، فرصت‌های سرمایه‌گذاری تجاری و به ویژه زنجیره ارزش محصولات راهبردی توسط استان های کشور ارائه می شود.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه بین‌المللی زنجیره ارزش ۲ محصول راهبردی خرما و آبزیان عرضه می‌شود خاطر نشان کرد: از بخش خصوصی فعال استان تقاضا دارم در این نمایشگاه بین‌المللی حضور پیدا کنند چراکه از ۷۰ کشور خارجی نمایندگان بخش دولتی و خصوصی و فعالان اقتصادی در حوزه تجارت و سرمایه‌گذاری در این نمایشگاه حضور دارند.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر تأکید کرد: با زمینه‌ای که در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ فراهم شده، با برگزاری نشست‌های دوطرفه نسبت به شناسایی فرصت‌ها، نیازهایی که از سایر کشور است و کشورهایی که نیازمند محصولات ما هستند اقدام شود و زمینه توسعه مبادلات بازرگانی، اقتصادی و جذب سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی را فراهم کنند.

باستین اضافه کرد: قرار است در نمایشگاه ایران اکسپو نسبت به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک با استان‌های دیگر در زمینه‌های مختلف بهره برده شود و هم اینکه زمینه‌ای فراهم تا منجر به انعقاد قرارداد با دیگر کشورها هم شود.

وی ادامه داد: از همه دستگاه‌های متولی استان بوشهر دعوت شده و آمادگی کامل در بخش‌های مختلف وجود دارد و ان‌شاءالله برگزاری ایران اکسپو ۲۰۲۴ و اهدافی که پیگیری شده، منجر به نتیجه شود و دستاوردهای خوبی را به همراه داشته باشیم.

معاون امور اقتصادی استاندار بوشهر با بیان اینکه برای حضور فعالان بخش خصوصی در حوزه‌های اقتصادی، تولیدی و صادرات هیچ محدودیتی در نمایشگاه یاد شده نیست گفت: بر اساس اطلاعات کسب شده تاکنون بین ۱۵ تا ۲۰ نفر از فعالان بخش خصوصی تولیدی و اقتصادی استان بوشهر برای حضور در این نمایشگاه غرفه گرفته‌اند و ان‌شاءالله با حضور خود و تعامل و نشست‌ها با تجار خارجی و داخلی و سرمایه‌گذاران از این فرصت بهره‌مند شوند

کد خبر: ۲۸۳٬۹۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha