۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۶
اختصاص ۳۵ میلیارد تومان برای زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام
استاندار ایلام خبر داد؛

اختصاص ۳۵ میلیارد تومان برای زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام

ایلام- استاندار ایلام از اختصاص ۳۵ میلیارد تومان برای زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی استان خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، حسن بهرام‌نیا در دیدار با فرشاد مقیمی معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در خصوص اختصاص مبلغ ۳۵ میلیارد تومان کمک به توسعه زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی استان بحث و گفتگو کرد.

وی به رشد سرمایه‌گذاری خارجی در استان اشاره کرد و گفت: جذب سرمایه‌گذاران در دولت سیزدهم در استان ایلام در اولویت قرار گرفته است.

استاندار ایلام بیان داشت: سرمایه‌گذاران چینی در فاز اول ۲۵۰ میلیارد تومان و فاز دوم ۵۰۰ میلیارد تومان برای تولید کارخانه سلیکون منگز سرمایه‌گذاری می‌کنند و همچنین طرح‌های بزرگی در شهرستان‌های استان در حال اجراست.

بهرام‌نیا گفت: واحد بزرگ صنعتی شهرستان مهران پس از ۱۰ سال تعطیلی به چرخه آماده‌سازی بازگشت این طرح با ظرفیت تولید ۵۰۰ هزار تن فولاد و ۳۰ مگاوات برق، در صورت بهره‌برداری قادر به تامین ۶۰ درصد از برق موردنیاز شهرستان خواهد بود.

لازم به ذکر است از این مبلغ که با پیگیری‌های استاندار ایلام برای توسعه و تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی استان اختصاص داده شده بود، در روزهای پایانی سال ۱۴۰۲ مبلغ ۲۵ میلیارد تومان تامین و پس از دیدار امروز نیز دستور اختصاص و تامین ۱۰ میلیارد تومان دیگر داده شد.

کد خبر: ۲۸۳٬۹۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha