۱۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۲
شبکه‌های تعاون روستایی همدان ۵۳ هزار و ۶۵۸ تن محصول کشاورزی خریداری کردند
مدیر تعاون روستایی استان همدان:

شبکه‌های تعاون روستایی همدان ۵۳ هزار و ۶۵۸ تن محصول کشاورزی خریداری کردند

همدان- مدیر تعاون روستایی همدان گفت: امسال ۵۳ هزار و ۶۵۸ تن محصول کشاورزی توسط شبکه تعاونی‌های کشاورزی، روستایی و تولیدی استان خریداری شده است.

به گزارش بازار، مجید مسلمی راد صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: طی سه ماهه نخست سال جاری ۵۳ هزار و ۶۵۸ تن انواع محصول کشاورزی توسط شبکه تعاونی‌های کشاورزی، روستایی و تولید از کشاورزان استان همدان خریداری شده است.

وی بابیان اینکه خرید توافقی محصولات امری مهم در صیانت از منافع کشاورزان است و از افت قیمت جلوگیری می‌کند ، گفت: این اقدام با کاهش واسطه گری در بخش کشاورزی سبب ایجاد تعادل در قیمت برای تولید کننده و مصرف کننده می‌شود.

مدیر تعاون روستایی همدان با اشاره به اینکه بیشترین میزان خرید توافقی به محصولات جو، ذرت، سبوس و شیر اختصاص دارد، اظهار کرد: خرید توافقی توسط تشکل‌های بخش کشاورزی از جمله تعاونی‌های روستایی، کشاورزی و تولید در سطح استان همدان انجام می‌شود.

مسلمی راد خرید توافقی را در جهش تولید و بهبود وضعیت اقتصادی بهره برداران بخش کشاورزی مؤثر دانست و گفت: هدف از خرید توافقی کاهش واسطه‌های بخش کشاورزی در خرید و فروش محصولات کشاورزی است که در نهایت به سود کشاورز و مصرف‌کننده منتهی می‌شود.

وی اضافه کرد: شبکه تعاونی‌های شهرستان همدان با خرید بیش از شش هزار تن انواع محصولات کشاورزی بیشترین میزان خرید توافقی در سطح استان را در سه ماهه نخست امسال داشته است.

کد خبر: ۲۸٬۳۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha