۱۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۴
۱۹۸ میلیارد تومان اعتبار به زیرساخت گردشگری اردبیل اختصاص یافت
استاندار اردبیل:

۱۹۸ میلیارد تومان اعتبار به زیرساخت گردشگری اردبیل اختصاص یافت

اردبیل- استاندار اردبیل گفت:‌ ۱۹۸ میلیارد تومان اعتبار ویژه برای راه‌های کلور درام، پارس‌ آباد سربند و مسیرهای گردشگری استان اختصاص یافت.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی اردبیل، اکبر بهنام‌جو در دیدار با معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور اظهار کرد:با پیگیری‌های انجام شده تخصیص اعتبار ویژه ۱۹۸ میلیارد تومانی جهت راه‌های کلور درام، پارس‌آباد سربند و زیرساخت میسرهای گردشگری استان محقق شد.

وی افزود: این اعتبار در دیدار با نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور تخصیص یافت و سند برنامه‌های جهش تولید در استان اردبیل به امضا رسید.

استاندار اردبیل رونق گردشگری را از محورهای اصلی و مهم توسعه استان دانست و بیان کرد:‌ در این حوزه پروژه‌های مناسبی اجرا و اقدامات مختلفی انجام شده که زمینه برای توسعه استان را فراهم آورده است.

بهنام‌جو گفت: با توسعه راه‌ها به ویژه بهسازی و توسعه زیرساخت مسیرهای گردشگری می‌توانیم بیش از گذشته شاهد تحول در توسعه استان با جذب گردشگران باشیم که جذب اعتبارات در این حوزه می‌تواند زمینه برای رونق هر چه بیشتر در این حوزه را فراهم آورد.

کد خبر: ۲۸٬۳۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha