۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۱
آلومینیوم و یک هفته صعود

آلومینیوم و یک هفته صعود

قیمت آلومینیوم این هفته یک روند قوی صعودی را پشت سر گذاشت و کار خود را با قیمت ۲۶۶۵ دلار به پایان رساند که بالاترین قیمت از خرداد، دو سال پیش است.

به گزارش بازار، قیمت آلومینیوم این هفته یک روند قوی صعودی را پشت سر گذاشت و کار خود را با قیمت ۲۶۶۵ دلار به پایان رساند که بالاترین قیمت از خرداد، دو سال پیش است.

قیمت پس از اعلام روز جمعه (۱۲ آوریل) مبنی بر اینکه دولت های ایالات متحده و بریتانیا تحریم آلومینیوم، مس و نیکل روسیه را در مبادلات جهانی فلزات آغاز خواهند کرد، افزایش یافت.

این تحریم ها علیه روسیه می‌تواند بر جریان تجارت جهانی آلومینیوم تأثیر بگذارد و قیمت آلومینیوم را در کوتاه‌مدت افزایش دهد. با این حال، تأثیر میان‌مدت تا بلندمدت همچنان به تغییرات در جریان‌های تجارت بین‌المللی آلومینیوم و ثبات عرضه آلومینیوم روسیه بستگی دارد.

از سال ۲۰۲۳، واردات آلومینیوم روسیه از چین به طور کلی روند رو به رشدی را نشان داده است. در سال ۲۰۲۳، چین تقریباً ۱.۱۷۶ میلیون تن آلومینیوم از روسیه وارد کرد که نسبت به سال قبل ۱۵۴.۵ درصد افزایش داشت و ۷۶.۲ درصد از کل واردات چین را به خود اختصاص داد. انتظار می رود این تحریم ها آلومینیوم روسیه را به سایر مناطق هدایت کند و نسبت آلومینیوم روسیه وارد شده به چین افزایش یابد.

آلومینیوم و یک هفته صعود

کد خبر: ۲۸۳٬۴۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha