۱۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۱
 ۲۶۷ واحد تولیدی تعطیل در زنجان شناسایی شد
رئیس کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی زنجان:

۲۶۷ واحد تولیدی تعطیل در زنجان شناسایی شد

زنجان- رئیس کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی زنجان، با بیان اینکه کمیته احصاء واحدهای تولیدی و صنعتی در استان تشکیل شده است، گفت: در مجموع تاکنون ۲۶۷ واحد تولیدی تعطیل شناسایی شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، محسن حمیدی صبح سه شنبه در جلسه کمیته کارشناسی احیای واحدهای تعطیل در محل اتاق بازرگانی زنجان، با بیان اینکه مشکلات واحدها به صورت تخصصی و جدی مورد بررسی و پیگیری قرار گرفته است، گفت: با مسئولان اجرایی و قضایی استان و جلساتی برای حل مشکلات این واحدها برگزار شده است.

وی با بیان اینکه جذب سرمایه گذار برای واحدهای تعطیلی که صاحبان آن راغب به واگذاری واحدها هستند، اظهار کرد: یکی از اقداماتی بوده که مورد پیگیری قرار گرفته و امید است با این اقدام و بازگشت واحدها به چرخه تولید گام موثری در راستای تولید و اشتغال استان صورت گیرد.

رئیس کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی زنجان ابراز کرد: جذب سرمایه گذار می‌تواند بخشی از مشکلات واحدهای تعطیل و راکد استان را حل کند.

حمیدی تاکید کرد: در بررسی مشکلات واحدهای تعطیل منابع و ماخذ مشکلات از سازمان صنعت معدن و تجارت و شرکت شهرک‌های صنعتی استان و همچنین از طریق پایش کارشناسی و مصاحبه با صاحبان این واحدها در اتاق بازرگانی جمع آوری و مورد بررسی قرار گرفته است.

وی به قوانین جدیدی که از سوی دولت برای حمایت از تولید و همچنین عدم تعطیل شدن واحدها به ویژه در زمان شیوع کرونا صادر شده اشاره کرد و یادآور شد: واحدها می‌توانند از این ظرفیت‌ها و تسهیلات در نظر گرفته شده استفاده کرده و بخشی از مشکلات خود را حل کنند.

رئیس کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی زنجان ابراز داشت: مشکلات چهار واحد تولیدی مورد بررسی قرار گرفت و عمده مشکل این واحدها در استان کمبود نقدینگی بوده است.

حمیدی با بیان اینکه کمیته احصاء واحدهای تولیدی و صنعتی در زنجان تشکیل شده است، گفت: در مجموع تاکنون ۲۶۷ واحد تولیدی تعطیل شناسایی شده است.

کد خبر: ۲۸٬۳۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha