۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۵
رنگ ترموود چیست؟ بهترین رنگ ترموود چه برندی است؟

رنگ ترموود چیست؟ بهترین رنگ ترموود چه برندی است؟

به دلیل عواملی مخرب و مضر در محیط خارجی در شرایط اقلیمی متفاوت،چوب ترموود نیاز به ماده نگهدارنده با خلوص بالا و ویژگی مقاومتی دارد که به این نوع محلول رنگ ترموود می گویند.

رنگ ترمووود چیست

به دلیل عواملی مخرب و مضر در محیط خارجی در شرایط اقلیمی متفاوت،چوب ترموود نیاز به ماده نگهدارنده با خلوص بالا و ویژگی مقاومتی دارد که به این نوع محلول رنگ ترموود می گویند.

در ترکیبات اصلی این محلول از مواد آنتی یووی و ضدقارچ و کپک استفاده بسزایی می شود و نقش مهمی در مدت زمان ماندگاری رنگ بر سطح ترموود دارد که تعیین کننده مدت زمان برای ترمیم و بازسازی رنگ ترموود می باشد.

فرمول اصلی ترکیبات رنگ ترموود روغن کتان و روغن آفتاب گردان به همراه پیگمنت های معدنی و طبیعی می باشد که در این بین با ترکیب مواد آنتی یووی و ماوربنفش محلولی محافظت کننده در برابر شرایط اقلیمی مختلف خواهد بود.

استفاده و به کارگیری از رنگ ترموود با کیفیت و اورجینال لازمه و شرط بسیار مهمی خواهد بود و شما در انتخاب بهترین رنگ ترموود در بین برند های تولید کننده با تحقیق و آنالیز دقیق می توانید مناسب ترین گزینه را انتخاب بفرمایید.

با توجه به سابقه و مدت زمان استفاده از تمامی برند های رنگ ترموود در بازار داخلی توسط پرسنل و مجریان چوب های طبیعی،برند های رنگ ترموود آلمانی بیشترین بازدهی و ماندگاری را از خود نشان داده اند که موجب محبوبیت رنگ ترموود

آلمانی در بازار داخلی و مصارف اصلی نجار ها و مجریان چوب طبیعی قرار بگیرد.

چگونگی و طرز ساخت رنگ ترموود keim 

محلول ویژه یا همان رنگ ترموود برای محافظت از چوب در برابر عوامل جوی مانند نور uv و رطوبت هوا طراحی شده اند که ساخت رنگ ترموود شامل ترکیب پیچیده ایی از رزین ها،پیگمنت ها،حلال ها و افزودنی های خاص

برای بهبود دوام و مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی است

این رنگ ها غالبا حاوی موادی هستند که به نفوذ عمیق در بافت چوب و ایجاد یک لایه محافظ کمک می کنند اما برخی از رنگ ها ممکن است شامل ترکیبات ضدقارچ و ضد باکتری داشته و از فساد چوب در فضای خارجی جلوگیری می کند.

عمده ترکیبات و مواد تشکیل دهنده رنگ های ترموود و چوب های طبیعی به دلیل سازگاری با محیط زیست و مضر نبودن در مقابل انسان ها باید از مواد معدنی و کاملا طبیعی تهیه و به عرضه برسد.

از این رو جهت حلال و ایجاد ماده اصلی محلول از روغن های طبیعی کتان و آفتاب گردان به عنوان مهم ترین مواد اولیه استفاده می شود که بیس محلول به دست آمده را ایجاد می کند تا برای ترکیبات و اضافه شدن مواد افزودنی 

اماده بهره برداری شده باشد.

به دلیل اینکه مواد تشکیل دهنده و ترکیبات اصلی این نوع رنگ ترموود،برای طیف رنگبندی و ایجاد تنوع رنگی در محصولات تولید شده باید از پیگمنت های کاملا طبیعی و معدنی استفاده بشود.

در نهایت برای ماندگاری و دوام بالا رنگ ترمووود در شرایط اقلیمی و آب و هوایی مختلف،نیاز به مواد آنتی uv و نگهدارنده های ویژه در ترکیب محلول رنگ ترموود می باشد که این ماده را در برابر اشعه ماوربنفش مقاوم خواهد کرد.

کاتالوگ رنگ ترموود

قیمت رنگ ترموود چنده؟

یکی از مهم ترین سوال های مطرح شده و قابل بحث در بین مخاطبین و مصرف کنندگان،قیمت رنگ ترموود می باشد که با توجه به نوع فرمولی ساختاری رنگ ترموود قیمت آن متغیر است که به طور لیست قیمت به شرح زیر خواهد بود:

لیست قیمت رنگ ترموود پایه آب آلمانی برند keim به همراه ۳۶ ماه گارانتی ماندگاری شرکتی 

رنگ ترموود پایه آب گنجایش ۱ لیتری هر عدد ۸۱۰/۰۰۰ تومان

رنگ ترموود پایه آب گنجایش ۳ لیتری هر عدد ۲/۳۰۰/۰۰۰ تومان

رنگ ترموود پایه آب گنجایش ۵ لیتری هر عدد ۳/۸۰۰/۰۰۰ تومان

لیست قیمت رنگ ترموود پایه روغن آلمانی برند keim به همراه ۳۶ ماه گارانتی ماندگاری شرکتی 

رنگ ترموود پایه روغن گنجایش ۱ لیتری هر عدد ۹۹۰/۰۰۰ تومان 

رنگ ترموود پایه روغن گنجایش ۳ لیتری هر عدد ۲/۸۰۰/۰۰۰ تومان

رنگ ترموود پایه روغن گنجایش ۵ لیتری هر عدد ۴/۷۰۰/۰۰۰ تومان 

به دلیل تنوع نوع متریالی ترمووود در بازار داخلی،مصرف رنگ ترموود مورد نیاز برای پروژه های اجرایی متفاوت خواهد بود چراکه هر چه میزان مصرف رنگ ترموود در پروژه افزایش یابد به مراتب هزینه کلی برای خرید رنگ ترموود بالا خواهد رفت.

 برآورد و محاسبه میزان مقدار لیتراژ رنگ ترموود در پروژه های اجرایی بسته به نوع چوب می باشد که در صورت وجود ترموود ایرانی به دلیل نقص در فرایند تولید و نداشتن استاندارد های لازم،مکش رنگ بیشتری خواهد داشت.

در هر صورت برای سهولت در چهارچوب استاندارد اجرای رنگ ترموود نیاز به مشاوره تخصصی خواهید داشت که می توانید با ارتباط با کارشناسان فنی شرکت keim در تماس باشید.

کاتالوگ رنگ ترموود

نمایندگی رنگ ترموود آلمانی

با توجه به محدودیت های اعمال شده و حاکم در بازار داخلی توسط عوامل خارجی و داخلی تهیه و خرید رنگ ترموود بسیار پروسه پیچیده و دشواری است که در اولین قدم شما وارد چالش های گوناگون خواهید شد.

رنگ ترموود keim به دلیل وجود رابطه های نماینده و فروش در کشور ترکیه و تاجیکستان توانسته در بازار داخلی با واردات رنگ ترموود اصل،قدم بزرگی در تامین نیاز رنگ ترموود گیاهی داشته و با ارائه گارانتی معتبر شرکتی به مخاطب

و جلب اعتماد در بازار داخلی سهم بزرگی از فروش رنگ ترموود را در اختیار خود درآورد.

یکی از مهم ترین عامل ماثر در فروش و اعتماد سازی در بازار داخلی ارائه گارانتی نامه معتبر شرکتی می باشد که شرکت رنگسازی کیم با سابقه دیرینه در تولید و ارائه رنگ های ساختمانی در زمینه رنگ ترموود هم گارانتی و اطمینان 

خاطر بسیار خوبی برای مشتریان گرامی در نظر گرفته است.

رنگ ترمووود

رنگ ترموود پایه آب 

رنگ ترموود پایه آب یکی از محصولات مورد استفاده برای پوشش و محافظت چوب ترمو است که این نوع رنگ به دلیل دوستدار محیط زیست بودن و سازگاری با سلامتی کاربران به ویژه در محیط های داخلی محبوبیت زیادی پیدا کرده است.

یکی از محصولات بسیار مهم رنگ چوب ترمو keim که طرفدار بسیار زیادی در بین کاربران و مخاطبین خود دارد و یکی از مهم ترین مزیت های رنگ ترموود پایه آب برند keim تنوع بسیار بالا رنگبندی در بین رقبای خود است.

رنگ ترموود پایه آب از ترکیب رزین های اکریلیک یا پلی یورتان به همراه آب و دیگر افزودنی های شیمیایی ساخته می شود.

رزین ها اکریلیک به خاطر خواص مقاوم در برابر آب و تابش uv انتخاب می شود درحالی که پلی یورتان نیز مقاومت بالایی در برابر خراش و ضربه دارد و همچنین ممکن است مواد افزودنی مانند فرآیند دهنده ها،ضد کف ها و مواد ضد قارچ 

به کار برود تا از چوب در برابر رشد قارچ ها و کپک محافظت شود که در دراز مدت ترموود نصب شده دچا دفرمگی و تخریب بافتی در برابر شرایط اقلیمی مختلف نشود.

بیشترین کاربرد رنگ ترموود پایه آب برای استفاده در نواحی داخلی و خارجی است که در نواحی داخلی به دلیل خصوصیات غیر سمی و کم بو بودن آن در پوشش دیوار ها و کف ها و مبلمان چوبی کاربرد بالایی دارد.

در فضای خارجی به دلیل مقاومت بالا در برابر شرایط اقلیمی ماننده باران،برف و تابش مستقیم نور خورشید برای نماهای خارجی و حصارها و مبلمان باغ استفاده می شود.

خرید رنگ ترموود

رنگ ترموود پایه روغن

با توجه به نام گذاری این محصول،رنگ ترموود پایه روغن با استفاده از روغن های طبیعی مانند روغن کتان و روغن تونگ یا روغن سویا و ترکیبی از حلال های آلی و رزین مخصوص رنگسازی تهیه و تولید می شود.

این روغن ها برای نفوذ پذیری بالا تا ۳ میلی متری بافت چوب و ارائه مقاومت طبیعی در برابر آب مورد استفاده قرار می گیرند به علاوه ممکن است افزونی هایی مانند مواد ضد قارچ و uv برای محافظت بهتر از چوب به این ترکیب افزوده می شود.

رنگ ترموود پایه روغن برند keim آلمان بیشتر در فضاهای خارجی به دلیل مقاومت بالا در برابر شرایط جوی مانند برف و باران و تابش مستقیم نور خورشید جزء پر فروش ترین و مقاوم ترین رنگ ترموود در بازار داخلی و خارجی می باشد.

با توجه به خصوصیات ترکیبی و فرمولی رنگ ترموود پایه روغن از آن در نماهای خارجی ساختمان،درب های چوبی،پنجره های چوبی و همچنین مبلمان چوبی در محیط خارجی استفاده بسزایی می شود.

بزرگ ترین مزیت استفاده از رنگ ترموود حلال روغنی دوام و مقاومت در برابر استحکاک و فرسایش محیطی می باشد که این رنگ را بهترین گزینه مقاوم و پایدار برای رنگ ترمووود کف به حساب می آورند.

قیمت رنگ ترموود

کد خبر: ۲۸۳٬۱۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha