۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۱
بازچرخانی آب در شهرک های صنعتی | استفاده از پساب در اولویت فرار گرفت
معاون وزیر صمت:

بازچرخانی آب در شهرک های صنعتی | استفاده از پساب در اولویت فرار گرفت

سمنان- مقیمی معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی گفت: بازچرخانی آب در شهرک های صنعتی کشور، به عنوان یکی از راهکارهای تامین آب، در دستور کار قرار دارد.

فرشاد مقیمی در گفتگو با خبرنگار بازار، ضمن بیان اینکه آب یکی از دغدغه های اصلی و اساسی صنایع در استان هایی مانند سمنان است، ابراز کرد: راهکارهایی مانند بارچاخی و استفاده از پساب برای صنایع در اولویت و دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه ۱۹ هزار متر مکعب پساب شهری برای استفاده صنایع در شهرک ها و نواحی صنعتی خریداری شده است، افزود: چنین برنامه ای در سمنان نیز در دستور کار قرار دارد.

معاون وزیر صمت همچنین با بیان اینکه ر برخی از شهرک‌ها ممکن است بازچرخانی پساب، ظرفیت تأمین آب مورد نیاز را نداشته باشد که تأمین آب به روش‌های دیگر در دستور کار است‌، گفت: در برخی از نقاط به دلیل فاصله زیاد محل تأمین تا شهرک صنعتی روی توسعه خطوط انتقال کار کرده‌ایم.‌

مقیمی با اشاره به اینکه به دنبال تدوین مدل مشارکتی برای ورود و سرمایه‌گذاری مردم به حوزه تأمین زیرساخت‌های آب در شهرک‌ها و نواحی صنعتی هستیم، بیان کرد: تحقق مشارکت مردم در امر تولید که شعار سال است را عملی و اجرایی کرده و زمینه حضور مردم در سرمایه‌گذاری‌ها را فراهم می‌آوریم.

وی افزود: یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برای پروژه سرمایه‌گذاری انتقال آب به شهرک‌های صنعتی مورد تقاضا صورت گرفته است.

کد خبر: ۲۸۳٬۰۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha