۱۶ تیر ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۶
۲۷۴ میلیارد تومان مالیات بر ارزش افزوده در استان همدان وصول شد
مدیرکل امور مالیاتی استان همدان:

۲۷۴ میلیارد تومان مالیات بر ارزش افزوده در استان همدان وصول شد

همدان - مدیرکل امور مالیاتی استان همدان گفت: سال گذشته رقمی در حدود ۲۷۴ میلیارد تومان مالیات بر ارزش افزوده در استان همدان وصول شده است.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی استان همدان، محمد دلشادی در شورای اداری امور مالیاتی افزود: سال گذشته رقمی در حدود ۲۷۴ میلیارد تومان مالیات بر ارزش افزوده در استان همدان وصول شده که ۱۲۲ میلیارد تومان از آن به عنوان عوارض به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان واریز شده است.

وی افزود: این مبلغ تأثیر بسیار زیادی در پیشبرد پروژه‌های مهم عمرانی در سطح استان همدان داشته و در ارائه هر چه بهتر خدمات به هم استانی‌ها بسیار مؤثر بوده است.

دلشادی عنوان کرد: از دیگر نتایج مثبت عوارض واریزی به حساب شهرداری‌ها و دهیاری های استان، می‌توان به ساخت بوستان‌ها، معابر شهری و زیباسازی آنها در سطح استان و شهرستان‌های تابعه اشاره کرد.

وی به تحقق وصول ۱۰۳ درصدی سهم مالیات از درآمدهای استان همدان در سال ۹۸ نیز اشاره کرد و گفت: در بودجه سال ۹۸ استان همدان سهم مالیات ۷۲۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان تعیین شد که ۷۴۱ میلیارد تومان تحقق پیدا کرد.

دلشادی عنوان کرد: کل درآمدهای استان همدان در سال ۹۸ رقمی معادل ۸۶۶ میلیارد تومان تعیین شده بود که ۸۳ درصد از این مبلغ به درآمدهای مالیاتی اختصاص داشت.

وی افزود: کل درآمد محقق‌شده استان همدان طی سال گذشته ۸۴۴ میلیارد تومان بوده که سهم درآمدهای مالیاتی از این مبلغ ۸۸ درصد با رقمی بالغ بر ۷۴۱ میلیارد تومان است.

مدیرکل امور مالیاتی استان همدان وضعیت درآمدهای مالیاتی سال جاری را مناسب دانست و گفت: درآمدهای مالیاتی استان همدان طی سه ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۸ درصد افزایش داشته است.

کد خبر: ۲۸٬۳۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha