۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۴
تلاش سازمان صمت زنجان توسعه کل حلقه‌های ارزش تولید است
رئیس سازمان صمت زنجان:

تلاش سازمان صمت زنجان توسعه کل حلقه‌های ارزش تولید است

زنجان- رئیس سازمان صمت زنجان گفت: تلاش این سازمان، توسعه کل حلقه های ارزش تولید است و جهت گیری جذب سرمایه گذاری‌ها نیز با این رویکرد انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار،مجید گلشنی منفرد شامگاه چهارشنبه در جریان بازدید مدیرکل دفتر صنایع پوشاک و نساجی وزارت صنعت، معدن و تجارت و نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از چند واحد نساجی و پوشاک استان در جمع خبرنگاران،گفت: استان زنجان بیش از یک هزار و ۲۰۰ واحد تولیدی و صنعتی دارد و بیش از ۴۸ هزار و ۵۰۰ نفر در واحدهای صنعتی استان مشغول به کار هستند.

وی با بیان اینکه تلاش سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان توسعه کل حلقه های ارزش تولید در استان است ،ابراز کرد: جهت گیری جذب سرمایه گذاری ها نیز با این رویکرد انجام می شود.

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان زنجان،با اشاره به اینکه حدود ۹۰ واحد در زمینه صنعت نساجی در استان زنجان فعال است،گفت: حدود هشت هزار نفر در واحدهای نساجی استان مشغول کار هستند و بیشتر طرح های عمده صنعتی در این زمینه تا پایان امسال به مرحله بهره‌برداری می رسد.

گلشنی فرد تاکید کرد: صنعت نساجی این استان جزو سه صنعت برتر کشور بوده و جهت‌گیری ما تکمیل چرخه تولید در این بخش است.

وی با بیان اینکه بازدیدهای امروز در جهت تسهیل گری در راستای به ثمر رسیدن طرح های توسعه واحدهای بزرگ نساجی و پوشاک است،افزود: امیدواریم در آینده نزدیک با گشایش های صورت گرفته، شاهد گسترش فعالیت صنعت نساجی در استان باشیم.

کد خبر: ۲۸۲٬۹۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha