۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۹
۵۰ درصد تسهیلات تکلیفی استان بوشهر در حوزه تولید و اشتغال پرداخت می شود
معاون اقتصادی استاندار بوشهر:

۵۰ درصد تسهیلات تکلیفی استان بوشهر در حوزه تولید و اشتغال پرداخت می شود

بوشهر- معاون اقتصادی استاندار بوشهر گفت: ۵۰ درصد تسهیلات تکلیفی استان بوشهر در حوزه تولید و اشتغال پرداخت می شود.

به گزارش خبرنگار بازار از بوشهر، علی باستین عصر چهارشنبه در آیین معارفه سرپرست مدیر عاملی بانک تجارت استان بوشهر اظهار داشت: محسن مختاری، از مدیران موفق و با کیفیت استان بوشهر هستند و در دو سال اخیر در بیشتر شاخص ها، رتبه های برتر بانکی را کسب کرده و امیدوارم در مسئولیت جدید در استان فارس نیز همانند گذشته، موفق باشد.

وی افزود: علیپور مدیر جدید بانک تجارت استان نیز از نیروهای بومی و متخصص و متعهد است که برای ارتقای سطح کیفی فعالیت های این مجموعه تمام توان خود را به کار می گیرد.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: مشارکت بانک ها در طرح های عمرانی و اقتصادی استان بوشهر در یکسال اخیر با موفقیت اجرایی شد و چند طرح و پروژه با کمک بانک ها، عملیاتی شدند که امسال این روند با شتاب بیشتری تداوم خواهد داشت.

باستین تصریح کرد: بانک‌ها باید در راستای تامین مالی طرح های پیشران توسعه استان و طرح هایی که مطالبه عمومی است اهتمام ورزند.

وی اضافه کرد: بانک های استان در تکمیل زنجیره ارزش محصولات راهبردی از جمله آبزی پروری و خرما به ویژه در صنایع تکمیلی و بسته بندی مشارکت کنند.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر، خواستار مشارکت بانک های استان بوشهر در طرح های درمانی شد و گفت: بوشهر نیازمند طرح ها و پروژه های درمانی با کیفیت است تا از مراجعه بیماران به استان های همجوار جلوگیری شود و نقش بانک ها در تامین مالی این پروژه ها مهم است.

باستین ابراز داشت: بانک تجارت در پرداخت تسهیلات تکلیفی در استان پیشتاز بوده که امیدوارم این روند تداوم یابد. وی تاکید کرد: از بانک های استان بوشهر انتظار داریم ۵۰ درصد تسهیلات خود را در تقویت تولید و اشتغال مصرف کنند تا در تحقق شعار سال نیز به توفیق برسیم.

باستین، خواستار تغییر رویکرد بانک ها در پرداخت تسهیلات از مشتری محوری به توسعه‌محوری شد و گفت: طرح هایی که در توسعه و پیشرفت استان و رفاه و آسایش مردم تاثیرگذار هستند باید مورد نگاه ویژه بانک ها قرار گیرند.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر گفت: تسهیل و تسریع در پرداخت تسهیلات بویژه در حوزه تقویت فضای کسب و کار مورد توجه و تاکید قرار دارد و بانک ها در این راستا باید نگاه خود را تغییر دهند.

کد خبر: ۲۸۲٬۹۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha