۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۷
خرید تضمینی گندم به ۲۰۰ هزار تن رسید
رئیس بنیاد ملی گندمکاران:

خرید تضمینی گندم به ۲۰۰ هزار تن رسید

هاشمی، رئیس بنیاد ملی گندمکاران گفت: بر اساس آخرین آمار از ابتدای فصل برداشت تاکنون ۲۰۰ هزار تن گندم خرید تضمینی شده است.

به گزارش بازار، عطااللّه هاشمی گفت: بنابر آمار از ابتدای فصل برداشت تاکنون ۲۰۰ هزار تن گندم از کشاورزان خریداری شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲ برابر رشد داشته است.

به گفته او، تاکنون یک ریال از وجه گندم خریداری شده پرداخت نشده است که امیدواریم جایزه تحویل و نحوه پرداخت به گونه ای باشد که میزان خرید به بیش از سال گذشته برسد.

هاشمی با بیان اینکه هفته آینده برداشت انبوه گندم آغاز می شود، افزود: تا قبل از برداشت انبوه گندم باید نحوه پرداخت مطالبات گندمکاران و جایزه گندم مشخص شود.

رئیس بنیاد ملی گندمکاران گفت: با توجه به بارش های اخیر و تحقق پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر بارش های مناسب در اردیبهشت برآورد می شود که میزان تولید گندم به بالای ۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تن برسد.

کد خبر: ۲۸۲٬۸۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • اثیر اخسیکتی IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
      1 0
      جناب هاشمی خسته نشده اید از اینهمه وعده و موکل کردن به آینده در باره قیمت گندم. جایزه گندم و هیچکدام هم محقق نشده تا حالا از سال گذشته تا کنون. کشاورزا که کلا رد شدن از وعده و وعید ها و دولت. شما هم بنظرم این وسط فقط خودتان را خراب میکنید. دیگه کسی توقع انصاف و عدالت در حق کشاورزا از طرف این دولت رو نداره. شما هم بهتر بود اگر واقعا دل در گرو کشاورزا داری استعفا می‌دادید وقتی کسی به حرفتون گوش نمیده. مگر اینکه خود شما هم بخشی از شل کن و سفت کن این ماجرا باشید که البته امیدوارم اینطور نباشد که حق زحمتکشان هر جامعه ای حتی کافران و بی دینها هم عقوبتی سخت خواهد داشت.