۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۷
اجرای ۸ پروژه دانش بنیان در شرکت آب و فاضلاب زنجان
مدیرعامل شرکت آبفا زنجان خبر داد؛

اجرای ۸ پروژه دانش بنیان در شرکت آب و فاضلاب زنجان

زنجان- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان، گفت: در راستای رفع نیاز واحدهای مختلف این شرکت، هشت پروژه تحقیقاتی کاربردی با همکاری شرکت های دانش بنیان در دست اجرا قرار دارد.

به گزارش بازار و به نقل از شرکت آب و فاضلاب زنجان، علی محمد نادرخانی، امروز، اظهار کرد: سال گذشته پنج پروژه تحقیقاتی از این دست اجرا و خاتمه یافته و افزون بر این هشت قرارداد جدید نیز در قالب تفاهم نامه همکاری با مراکز پژوهشی دانشگاه ها، پارک علم و فن آوری و شرکت های دانش بنیان منعقد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان، ادامه داد: دانشگاه زنجان و مرکز تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان نیز از جمله نهادهایی هستند که با معاونت منابع انسانی و تحقیقات شرکت آبفا استان زنجان همکاری دارند.

وی، تصریح کرد: این شرکت جزء شرکت های پیشتاز کشور در حوزه تحقیقات محسوب می شود به طوریکه همکاران ما توانسته اند پنج سال متمادی به عنوان پژوهشگر برتر استان انتخاب شوند.

نادرخانی، اضافه کرد: سال گذشته نیز خانم آذری از شرکت آب و فاضلاب استان زنجان به عنوان پژوهشگر برتر استان در زمینه فنی و مهندسی انتخاب شد.

وی، با تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان گفت: در حال حاضر شرکت آبفا استان زنجان با شرکت های دانش بنیان در زمینه تله متری، هوشمندسازی تاسیسات، حفاظت فیزیکی، آنالیز کیفیت آب، فن آوری اطلاعات و gis همکاری تحقیقاتی دارد.

وی با اشاره به جایگاه ویژه تحقیقات در سیاست های اجرایی شرکت آبفا استان زنجان گفت: شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در هفتمین کنفرانس ملی gis نیز که سال گذشته برگزار شد در تعداد مقالات ارائه شده به این کنفرانس، رتبه نخست را به خود اختصاص داد.

به گفته نادرخانی، برنامه پنج ساله توسعه امور پژوهشی این شرکت تدوین شده و در زمینه هایی همچون استفاده از فرصت مطالعاتی اعضای هیات علمی دانشگاه ها، جذب سرباز نخبه، توسعه ارتباط با شرکت های دانش بنیان و ارتقاء توان علمی همکاران اجرایی می شود.

کد خبر: ۲۸۲٬۸۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha