۱۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۲
۱۲ هزار میلیارد ریال اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای به مازندران تخصیص داده شد
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندارن:

۱۲ هزار میلیارد ریال اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای به مازندران تخصیص داده شد

ساری- غلامی راد، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندارن گفت: ۱۲ هزار میلیارد و ۴۶۷ میلیون ریال اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای به استان تخصیص داده شده است.

مفید غلامی راد در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه در سال گذشته بیش از شش هزار و ۹۰۶ میلیارد و ۹۱۵ میلیون ریال اعتبار هزینه ای به استان تخصیص یافته که ۷۵ درصد آن در بخش مزایا و حقوق کارکنان صرف شد افزود: همچنین مابقی این اعتبار سهم سایر دستگاه های اجرایی بوده است.

وی همچنین از دو مرحله پرداخت پاداش پایان خدمت به بیش از ۵۷۰ بازنشسته در استان خبر داد و خواستار برنامه ریزی برای مدیریت هزینه های اجرایی شد.

غلامی راد از دستگاه های اجرایی خواست تا از هزینه های غیرضروری خودداری کنند و گفت: با توجه به کمبود منابع مالی دولت باید نسبت به مدیریت هزینه ها تلاش بیشتری صورت گیرد.

وی همچنین از تخصیص بیش از ۱۲ هزار میلیارد و ۴۶۷ میلیون ریال اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای در سال جاری به استان خبر داد و گفت: از مجموع این اعتبارات، دو هزار و ۹۴۰ میلیارد ریال استانی و ۶۲۷ میلیارد ریال ارزش افزوده در بخش ورزشی است.

غلامی راد تصریح کرد: همچنین ۱۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل راه های روستایی و ۲۴۰ میلیارد ریال برای مناطق کمتر توسعه یافته تخصیص داده شده است.

کد خبر: ۲۸٬۲۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha