۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۲
شرکت های دانش بنیان زنجان با کمبود زمین و مکان مواجه هستند
استاندار زنجان:

شرکت های دانش بنیان زنجان با کمبود زمین و مکان مواجه هستند

زنجان- استاندار زنجان گفت: هم اکنون شرکت های دانش بنیان استان زنجان با کمبود زمین و مکان مواجه هستند و پارک و فناوری استان در مکانی استیجاری فعالیت می کند.

به گزارش خبرنگار بازار، محسن افشارچی روز سه شنبه در جلسه کارگروه زیربنایی استان در محل استانداری زنجان، گفت: انرژی مضاعفی را در حوزه خانه دار شدن مردم صرف کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه طبق برنامه ۱۷ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان در حال ساخت است، اظهار کرد: امیدواریم این تعداد واحد مسکونی در موعد مقرر به متقاضیان تحویل داده شود.

استاندار زنجان گفت: در سال های گذشته حمایت از مسکن در کشور تعطیل شده بود و در دولت سیزدهم با به کارگیری همه ظرفیت ها برای رفع کمبودها در این حوزه اقدام و گام های بلندی برای خانه دار شدن مردم برداشته می شود.

افشارچی به موضوع شرکت های دانش بنیان در استان اشاره کرد و بیان داشت: برای احیای اکوسیستم دانش بنیان ها در استان و حمایت مالی از آنها موفق عمل کرده ایم و هم اکنون شرکت های دانش بنیان استان با کمبود زمین و مکان مواجه هستند و پارک و فناوری استان در مکانی استیجاری فعالیت می کند.

وی تصریح کرد: تلاش می کنیم تا حد امکان زمین مورد نیاز را در اختیار گروه های دانش بنیان قرار دهیم که در این راستا طبق برنامه ریزی،‌ شهرک صنعتی فناور(هایتک) برای شرکت های دانش بنیان استان ایجاد خواهد شد.

استاندار زنجان با بیان اینکه برای این کار، قطعه بندی اراضی در متراژهای ۵۰۰ هزار و یک هزار متر انجام می شود، گفت: بعد از آن اراضی مذکور در اختیار گروه های هدف قرار خواهد گرفت که استقبال آنان را به همراه خواهد داشت.

کد خبر: ۲۸۲٬۶۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha