۱۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۰
طلافروش ها با نوسانات ثانیه ای دیگر نمی فروشند
در گفتگو با بازار عنوان شد

طلافروش ها با نوسانات ثانیه ای دیگر نمی فروشند

محمدولی؛ رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: فروشندگان طلا و جواهر به دلیل نوسانات لحظه ای از روز گذشته تا امروز حاضر به فروش طلای آب شده و سکه نبودند زیرا امکان داشت از بازار جا بمانند.

به گزارش خبرنگار بازار، قیمت سکه روز گذشته به ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید اما امروز نوسانات بازار طلا و انواع سکه منفی بوده و همین امر موجب شد تا قیمت تمام سکه طرح جدید به ۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و تمام سکه طرح قدیم به ۹ میلیون تومان برسد.

نوسانات شدید قیمت سکه و طلا موجب شده تا از روز گذشته فعالان این صنف از فروش سکه و طلا خودداری کنند و این در حالیست که خریدار برای این اقلام وجود دارد.

ابراهیم محمد ولی درباره وضعیت بازار طلافروشان طی دو روز اخیر به خبرنگار بازار گفت: از روز گذشته تا ساعت ۱۴:۳۰ امروز قیمت طلا و انواع سکه نوسانات زیادی را تجربه کرد و همین امر موجب شد فعالان این صنف از فروش این کالا خودداری کنند.

وی افزود: نوسانات زیاد قیمت طلا موجب می شود تا فعالان صنفی امکان جایگزین کردن طلا و سکه فروخته شده را نداشته باشند و اصل سرمایه آنها از بین برود به همین دلیل از فروش طلای آب شده و سکه برای چند ساعت و یا روز خودداری می کنند.

محمد ولی اظهار کرد: طی هفته های اخیر خریداری برای مصنوعات طلا وجود نداشته است ولی میزان تقاضا برای خرید طلای آب شده و انواع سکه به شدت زیاد است.

کد خبر: ۲۸٬۲۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha