۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۹
راه و شهرسازی زنجان به زمان تحویل واحدهای مسکونی متعهد باشد
استاندار زنجان:

راه و شهرسازی زنجان به زمان تحویل واحدهای مسکونی متعهد باشد

زنجان- استاندار زنجان گفت: باید زمان بندی متعهدانه (زمان بندی مناسب) در تحویل واحدهای مسکونی مد نظر پیمانکاران و اداره کل راه و شهرسازی استان باشد.

به گزارش خبرنگار بازار، محسن افشارچی شامگاه دوشنبه در نخستین جلسه شورای مسکن در محل استانداری زنجان گفت: طرح نهضت ملی مسکن پروژه بسیار بزرگی است و اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن تنها متعلق به یک دستگاه اجرایی نیست بلکه یک طرح فرا دستگاهی است و باید همه دستگاه‌های اجرایی پای کار باشند.

وی با بیان اینکه متقاضیان مسکن ملی از ما انتظار دارند تا زمان دقیق تحویل واحدهای مسکونی مشخص شود،ابراز کرد: در این راستا باید زمان بندی متعهدانه (زمان بندی مناسب) در تحویل واحدهای مسکونی مد نظر پیمانکاران و اداره کل راه و شهرسازی استان باشد.

استاندار زنجان بر لزوم گفتگوی منطقی و با حوصله با متقاضیان نهضت ملی مسکن در استان زنجان تاکید کرد و گفت: مردم از ما مسکن می‌خواهند و باید صادقانه و جهادی نسبت به تحقق این مهم مدیریت و برنامه‌ریزی لازم را داشته باشیم.

افشارچی تاکید کرد: در نیمه نخست سال جاری تکلیف تأمین زمین برای اجرای پروژه نهضت ملی مسکن در شهر زنجان مشخص شود.

وی، نسبت به زمان بندی تحویل واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن در استان زنجان تاکید کرد و بیان داشت: تا آخر فصل پاییز باید تعداد قابل ملاحظه ای از واحدهای مسکونی به متقاضیان تحویل داده شود و تعهد لازم در این خصوص مد نظر قرار گیرد.

افشارچی، از همکاری و تعامل سازنده شرکت‌های خدمات رسان در خصوص تأمین زیر ساخت‌ها و از بانک مسکن نسبت به تأمین منابع مالی پروژه‌ها تشکر و قدر دانی کرد.

کد خبر: ۲۸۲٬۵۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha