۲۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۲
«پردیس فناوری» در شهرک‌های صنعتی استان سمنان ایجاد می شود
برای ارتقای تولید؛

«پردیس فناوری» در شهرک‌های صنعتی استان سمنان ایجاد می شود

سمنان- باقری، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان از ایجاد پردیس فناوری در شهرک های صنعتی استان خبر داد و گفت: ارتقای کیفی و کمی تولید با روش های علمی هدف این پردیس است.

محمد رضا باقری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، ضمن بیان اینکه امروز نیاز داریم که با به کار گیری روش ها و یافته های علمی، هزینه های تولید را کاهش و راندمان تولید مان را در استان سمنان افزایش دهیم، تاکید کرد: در این زمینه و در آینده نزدیک شاهد ایجاد پردیس فناوری در شهرک های صنعتی استان سمنان خواهیم بود.

وی افزود: تفاهم نامه ای بین شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان، پارک علم و فناوری استان سمنان و وزارت علوم تحقیقات و فناوری به امضا رسیده تا شاهد ایجاد پردیس های علمی در مجموعه شهرک های صنعتی استان سمنان باشیم.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان بیان کرد: یکی از مهمترین انگیزه ها و محورهای ایجاد پردیس های فناوری در مجموعه شهرک های صنعتی استان سمنان تمرکز بر دانش بنیان ها و به کارگیری آنها در تولید و صنایع است.

باقری با بیان اینکه پارک‌های علم و فناوری و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در این راه شهرک های صنعتی را همراهی خواهند کرد، ابراز کرد: توسعه با تمرکز بر دانش بنیان محور اصلی ایجاد پردیس های فناوری در استان سمنان خواهد بود.

وی افزود: برای استفاده از ظرفیت دانش بنیان ها قرار است پردیس های فناوری در شهرک های صنعتی استان ایجاد شود که برای این منظور جانمایی هایی نیز در شهرک های صنعتی گرمسار، سمنان، دامغان و شاهرود انجام شده است از سوی دیگر مطالعاتی نیز در این ارتباط انجام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان با اشاره به ضرورت بهره گیری صنایع از تولید علم و دانش توسط شرکت های دانش بنیان بیان کرد: در ارتباط دانش بنیان ها با صنایع، شرکت های نوپای دانش بنیان هم می توانند در مقام اجرا و عمل، محک خورده و تجربه کسب کنند.

کد خبر: ۲۸۲٬۳۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha