۲۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۷
یک میلیون مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی زنجان جابه جا شدند
رئیس اداره مسافر راهداری زنجان:

یک میلیون مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی زنجان جابه جا شدند

زنجان- رئیس اداره مسافر راهداری زنجان گفت: طی سال گذشته یک میلیون و ۲۸ هزار و ۷۶ مسافر با ۱۵۵ هزار و ۹۱۵ سفر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان به مناطق مختلف کشور جا به جا شدند.

به گزارش بازار و به نقل از راهداری زنجان، حمید سلمانیان گفت: طی سال گذشته یک میلیون و ۲۸ هزار و ۷۶ مسافر با ۱۵۵ هزار و ۹۱۵ سفر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان به مناطق مختلف کشور جا به جا شدند.

وی ابراز کرد: سال گذشته به رغم محدودیت ها و کمبودها در حوزه ناوگان حمل و نقل عمومی تلاش شد خدمت رسانی مناسبی به مسافران در سطح استان انجام شود و در این مدت جا به جایی مسافران با ۱۲۶ اتوبوس حمل و نقل جاده ای استان با میانگین عمر ۱۲.۸۶ سال انجام شد.

رئیس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجان گفت: تعداد مینی بوس های فعال حمل و نقل عمومی استان نیز طی سال گذشته ۴۴۷ دستگاه با میانگین عمر ۳۵ سال بوده است.

سلمانیان با بیان اینکه در این مدت ۵۲۱ دستگاه سواری کرایه ای با میانگین عمر ۱۳ سال فعال بوده است، اظهار داشت: شمار دستگاه های حمل و نقل وی آی پی استان نیز ۸۵ خودرو بود.

وی افزود: در مجموع یک هزار و ۹۴ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی و یک هزار و ۵۲۰ راننده کار جا به جایی مسافران را از استان طی سال گذشته انجام دادند و بیشترین مسافران جا به جا شده نیز به مقصد تهران بوده اند.

کد خبر: ۲۸۲٬۲۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha