۲۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۹
قطع گسترده برق در تل‌آویو همزمان با تظاهرات اعتراضی

قطع گسترده برق در تل‌آویو همزمان با تظاهرات اعتراضی

همزمان با تشدید تنش‌ها در فلسطین اشغالی و برگزاری تظاهرات اعتراضی در تل‌آویو، منابع صهیونیستی امروز (شنبه) از قطعی گسترده برق در این شهر خبر دادند.

به گزارش بازار، رسانه‌های رژیم صهیونیستی از قطعی گسترده برق در تل‌آویو خبر دادند.

قطع گسترده برق در تل‌آویو در حالی است که رسانه‌های رژیم صهیونیستی از برگزاری تظاهرات اعتراض‌آمیز علیه «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم در تل‌آویو خبر دادند و افزودند که معترضان خواستار برگزاری انتخابات زودهنگام و امضای توافق تبادل اسرا با مقاومت فلسطین هستند.

«یائیر لاپید» رئیس جناح اپوزیسیون رژیم صهیونیستی از شهرک نشینان صهیونیست خواسته بود تا در تظاهراتی که امشب به منظور مطالبه برای بستن قرارداد مبادله اسیران با مقاومت فلسطین در تل آویو برگزار می شود، مشارکت گسترده ای داشته باشند.

لاپید بارها مخالفت خود را با ادامه فعالیت کابینه تندرو و افراطی نتانیاهو اعلام کرده و خواهان کناره گیری نخست وزیر و برگزاری انتخابات زودهنگام «کنست» (پارلمان) رژیم صهیونیستی شده است.

سرزمین‌های اشغالی فلسطین به ویژه در هفته‌های اخیر با حضور خانواده‌های اسیران صهیونیست، شاهد برگزاری تظاهرات اعتراض آمیز نسبت به کابینه این رژیم و شخص نتانیاهو بوده است. این اعتراضات در روزهای اخیر به درگیری بین نیروهای پلیس و معترضان منجر شده است.

کد خبر: ۲۸۲٬۱۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha