۲۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۷
وزارت‌خانه‌های ارتباطات و ورزش بیشترین مجوزهای کاغذی را به شناسه یکتا تبدیل کرده‌اند
رئیس مرکز بهبود محیط کسب وکار:

وزارت‌خانه‌های ارتباطات و ورزش بیشترین مجوزهای کاغذی را به شناسه یکتا تبدیل کرده‌اند

رئیس مرکز بهبود محیط کسب وکار گفت: وزارت ارتباطات و وزارت ورزش بیشترین مجوزهای کاغذی خود را به شناسه یکتا تبدیل کرده‌اند که باید سایر دستگاه‌ها هم به این بخش بپیوندند.

به گزارش بازار، امیر سیاح رئیس مرکز بهبود محیط کسب و کار با بیان اینکه تمامی مجوزهای الکترونیکی از بهمن سال گذشته تا به امروز ۳۲۰ مجوز کاغذی شناسه یکتا گرفته اند گفت: امیدوار هستیم تا پایان اردیبهشت ماه ۲ میلیون مجوز کاغذی شناسه یکتای خود را دریافت کنند.

به گفته وی لرستان، گیلان، خراسان جنوبی و همدان در مقایسه با سایر استان‌ها بیشترین مجوزهای کاغذی خود را به شناسه یکتا تبدیل کرده اند. همچنین طبق آخرین آمارهای ارائه شده وزارت ارتباطات و وزارت ورزش بیشترین مجوزهای کاغذی را به شناسه یکتا تبدیل کرده اند.

او می‌گوید: بوشهر، ایلام، گلستان در قعر جدول درگاه ملی مجوزها قرار دارند که امیدوار هستیم با همت استانداری‌ها این مجوزهای کاغذی تبدیل به شناسه یکتا شوند.

وی بیان کرد: باید تمامی دستگاه ها، وزارت خانه‌ها و فعالان اقتصادی برای تبدیل مجوزهای قدیمی به شناسه یکتا همکاری لازم را انجام دهند.

سیاح بیان کرد: هر فردی که پروانه کسب دارد می‌تواند با ورود به درگاه ملی مجوزها از طریق لینکی که بار گذاری شده مجوز قدیمی خود را به شناسه یکتا تبدل کند و با وارد کردن ۴ کد شناسه یکتای خود را دریافت کند.

کد خبر: ۲۸۲٬۰۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha