۲۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۰
بهترین نمایندگی زیمنس در تهران

بهترین نمایندگی زیمنس در تهران

زیمنس، یک برند آلمانی است که درزمینه تولید قطعات صنعتی مانند انواع PLC، تجهیزات فشار ضعیف، درایوها و... فعالیت می‌کند.

زیمنس، یک برند آلمانی است که درزمینه تولید قطعات صنعتی مانند انواع PLC، تجهیزات فشار ضعیف، درایوها و... فعالیت می‌کند؛ در این میان، پی ال سی (PLC)، به نوعی کامپیوتر گفته می‌شود که معمولاً درزمینه کنترل تجاری و صنعتی مورداستفاده قرار می‌گیرد. PLC ها انواع مختلفی داشته و هرکدام از آن‌ها، وظایف خاصی را انجام می‌هند؛ اما بااین‌حال، همه آن‌ها ورودی‌ها و سایر متغیرها را کنترل می‌کنند، براساس یک برنامه مشخص و ذخیره‌شده تصمیم‌گیری می‌کنند و خروجی‌ها را برای خودکار کردن یک دستگاه کنترل می‌کنند.

در این مطلب، ابتدا تعدادی از انواع پی ال سی زیمنس را معرفی کرده و درمورد نمایندگی زیمنس نیز اطلاعاتی ارائه داده‌ایم.

معرفی پرفروش‌ترین پس ال سی ‌های زیمنس

PLC های زیمنس دارای انواع مختلفی هستند که البته امروزه تعدادی از آن‌ها به‌عنوان پی ال سی‌ های قدیمی شناخته می‌شوند و کاربرد چندان گسترده‌ای ندارند؛ اما بعضی از پی ال سی ‌های Siemens دارای کاربرد بسیار مهمی بوده و برای مقاصد مختلف مورداستفاده قرار می‌گیرند. در این قسمت از مقاله، تعدادی از پرکاربردترین و به‌روزترین PLC های تولیدشده توسط برند زیمنس مانند پی ال سی S7-1200 زیمنس، پی ال سی S7-1500 زیمنس و... را معرفی کرده‌ایم:

پی ال سی S71200 زیمنس

پی ال سی S7-1200 یکی از پرکاربردترین انواع سیستم کنترل SIMATIC است که درکنار دیگر محصولات درایو هوشمند Siemens، اتوماسیون بسیار حرفه‌ای، مقرون‌به‌صرفه و توسعه‌یافته ایجاد می‌کند. پی ال سی S7-200 ازجمله سیستم‌های ارتقایافته‌ای است که دارای خصوصیاتی مانند اجرای دقیق دستورالعمل‌ها، انعطاف‌پذیری بالا و... بوده به‌طور کلی، کارایی واحدهای تولید را بهبود می‌بخشد.

پی ال سی S7-300

پی ال سی S7-300 یکی‌دیگر از تولیدات کمپانی زیمنس است که در گروه محبوب‌ترین و پرکاربردترین محصولات سیستم‌های اتوماسیون صنعتی طبقه‌بندی می‌شود. این نوع PLC از عملکرد خوبی برخوردار بوده و معمولاً برای کاربردهای رده متوسط کاربرد دارد. پی ال سی S7-300 دارای طراحی ماژولار است و به‌ همین دلیل، قابلیت توسعه دارد. CPUهای سری S7-300 در چهار دسته استاندارد، ایمن دربرابر خطا، تکنولوژیک و کامپکت ارائه می‌شوند که همه آن‌ها در نمایندگی زیمنس قابل خریداری هستند.

پی ال سی S7-400

پی ال سی S7-400 یکی از بهترین و قدرتمندترین تولیدات شرکت زیمنس است که دارای طراحی ماژولار بوده و توسعه سیستم، به‌سادگی برروی آن امکان‌پذیر است. این PLC سرعت پردازش بالاتری نسبت‌به PLC مدل S7-300 دارد و از ویژگی‌هایی همچون انعطاف‌پذیری بالا، امکان مدیریت ساده، پیاده‌سازی آسان و... برخوردار است.

پی ال سی S7-1200

پی ال سی S7-1200زیمنس یکی‌دیگر از انواع PLC های تولیدشده توسط برند Siemens است که از طراحی ماژولار با قابلیت مقیاس‌پذیری برخوردار بوده و ازطریق نمایندگی زیمنس قابل خریداری است. PLC های سری S7-1200 دارای درجه حفاظت IP20 برخوردار هستند و برای نصب در یک کابینت کنترلی طراحی شده‌اند.

پی ال سی S7-1200 زیمنس باتوجه به خصوصیات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در اجرای پروژه‌های گوناگون توانمند بوده و می‌تواند با اجرای وظایف کنترلی مختلف، به‌عنوان نوعی سرمایه‌گذاری ایمن در ساختارهای کوچک و بزرگ صنعتی نقش‌آفرینی کند. این نوع PLC با داشتن ویژگی‌هایی همچون مقیاس‌پذیری و انعطاف در طراحی، موردتوجه بسیاری از خریداران قرار گرفته است.

پی ال سی S7-1500

پی ال سی S7-1500 زیمنس نوعی سیستم کنترل ماژولار و پیشرفته است که برای طیف گسترده‌ای از انواع CPU ارائه شده و در نمایندگی زیمنس به فروش می‌رسد. این سیستم دارای سرعت پردازش بالا و سیستم تشخیص یکپارچه بوده و در حوزه‌های مختلف صنعتی کاربرد وسیعی دارد.

این پی ال سی به‌صورت یکپارچه در سیستم اتوماسیون سیماتیک ادغام شده و امکان استفاده از الگوریتم‌های هوش مصنوعی را فراهم می‌کند؛ به این ترتیب، می‌توانید نرم‌افزارهایی مانند نرم‌افزار تشخیص هوشمند اشیاء و قطعات کار، سنجش کیفیت بصری محصول و سنجش کیفیت با استفاده از سنسور و داده‌های تولید را برروی دستگاه پیاده‌سازی کنید.

بهترین نمایندگی زیمنس در تهران

انتخاب بهترین نمایندگی برای خرید محصولات زیمنس

بدون‌شک، یکی از سؤالاتی که ممکن است ذهن شما و بسیاری از کاربران را به‌خود مشغول کند، این است که انتخاب یک نمایندگی خوب و ایده‌آل برای خرید محصولات زیمنس از چه جهت حائز اهمیت است؟ پاسخ به این سوال، نیازمند درنظر گرفتن چند نکته است که در این بخش، به بررسی این نکات پرداخته‌ایم.

یکی از مهم‌ترین دلایلی که لزوم انتخاب بهترین نمایندگی زیمنس را توجیه می‌کند، جلوگیری از صرف هزینه‌های بی‌رویه برای خرید یک محصول است؛ چراکه امروزه نمایندگی‌های متفرقه با هدف سودجویی، محصولات تقلبی را با قیمت بالا به مشتریان می‌فروشند و این محصولات به‌دلیل برخورداری از کیفیت پایین، پس از مدتی کوتاه دچار مشکل خواهند شد. درنتیجه، خریداران مجبور می‌شوند تا مجدداً هزینه‌ای را برای تعمیر و یا تعویض دستگاه موردنظر پرداخت کنند.

مورد دیگر، مربوط به ارائه ضمانت یا گارانتی محصول است. نمایندگی‌های معتبر، برای محصولات خود ضمانت ارائه می‌دهند و به همین دلیل، اگر محصول موردنظر پس از خرید دچار مشکل شود، نمایندگی نسبت‌به این قضیه پاسخگو خواهد بود؛ درحالی‌که نمایندگی‌های فرعی و متفرقه، زیر بار چنین مسئولیتی نمی‌روند و محصولات خود را بدون هیچ‌گونه ضمانتی به فروش می‌رسانند.

بهترین نمایندگی زیمنس چه ویژگی‌هایی دارد؟

برند زیمنس ازجمله برندهایی است که محبوبیت بالایی درسراسر جهان دارد و به ‌همین دلیل، امروزه شاهد گسترش نمایندگی‌های زیمنس در کشورهای مختلف هستیم؛ اما آیا همه این نمایندگی‌ها برای خرید محصولات زیمنس مناسب هستند؟ یا این‌که چگونه می‌توان نمایندگی مناسب و ایده‌آل را از سایر نمایندگی‌ها تشخیص داد؟ برای آشنایی با مهم‌ترین ویژگی‌ها و خصوصیات بهترین نمایندگی Siemens در این بخش با ما همراه باشید:

برخورداری از تمام استانداردهای لازم

یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین خصوصیات بهترین نمایندگی Siemens این است که تمامی استانداردهای مربوط‌به تاسیسات و پخش محصولات تولیدشده توسط این برند را داشته باشد؛ زیرا همه ما می‌دانیم که مشتریان، به آن دسته از شرکت‌هایی که در ظاهر نمایندگی هستند اما استانداردها و گواهینامه‌های موردنیاز برای انجام این کار را ندارند، اعتماد نمی‌کنند.

تضمین کیفیت و ارائه ضمانت اصالت کالا

ارائه ضمانت برای کیفیت و اصالت کالا، ازجمله ویژگی‌هایی است که تمام نمایندگی‌های معتبر درسراسر جهان باید از آن برخوردار باشند. برند زیمنس هم از این قاعده مستثنی نیست. بهترین نمایندگی زیمنس باید برای محصولات خود ضمانت کیفیت قائل شود؛ چراکه هیچ‌چیز به‌اندازه تضمین کیفیت و اصالت کالا، نمی‌تواند رضایت مشتریان را جلب کند.

اما چرا این مسئله تا این اندازه اهمیت دارد؟ دلیل این اهمیت بالا، افزایش تعداد شرکت‌های فرعی و متفرقه‌ای است که محصولات تقلبی و غیراصل را به‌جای محصولات اورجینال دراختیار مشتریان قرار می‌دهند. چنین مسئله‌ای باعث شده تا انتخاب یک نمایندگی ایده‌آل با چالش‌هایی همراه شود و اهمیت آن افزایش یابد.

برخورداری از پشتیبانی قوی و 24 ساعته

یکی‌دیگر از ویژگی‌های بسیار مهم بهترین نمایندگی زیمنس این است که در وب‌سایت یا دیگر حساب‌های مجازی خود، یک تیم پشتیبانی قوی و حرفه‌ای با قابلیت پاسخگویی 24ساعته و لحظه‌ای داشته باشد. وجود چنین تیمی باعث می‌شود تا مشتریان بتوانند درصورت بروز ابهام یا سوال درمورد محصول، به تیم پشتیبانی مراجعه کرده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، پاسخی کامل، جامع و درست دریافت کنند.

بهترین نمایندگی زیمنس در تهران

شرکت فرازیمنس؛ معتبرترین نمایندگی زیمنس در ایران

در این مطلب، تعدادی از PLCهای تولیدشده توسط کمپانی زیمنس را معرفی کرده و درمورد لزوم انتخاب نمایندگی ایده‌آل و همچنین ویژگی‌های این نمایندگی، اطلاعاتی به شما عزیزان ارائه دادیم. اگر شما هم قصد خرید پی ال سی زیمنس از یک نمایندگی مطمئن و معتبر را دارید، پیشنهاد می‌کنیم شرکت فرازیمنس را انتخاب کنید.شرکت فرا زیمنس ازجمله واردکنندگان و تامین‌کنندگان محصولات اتوماسیون زیمنس در تهران است کهبه عنوان نمایندگی زیمنس در لاله زار   توانسته به‌واسطه ارائه محصولات باکیفیت، رضایت حداکثری مشتریان را دریافت کند.

آدرس  : تهران ، خیابان لاله زار جنوبی ، کوچه اتحادیه ، پاساژ اتحادیه ، طبقه همکف ، پلاک 36

تلفن -33117077-33115828

موبایل :09121909057

کد خبر: ۲۸۲٬۰۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha