۲۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۱
ثبت‌نام رویداد کافه سرمایه نمایشگاه اینوتکس آغاز شد

ثبت‌نام رویداد کافه سرمایه نمایشگاه اینوتکس آغاز شد

ثبت‌نام رویداد «کافه سرمایه» از رویدادهای نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ آغاز شد و متقاضیان تا ۷ اردیبهشت ماه مهلت دارند تا نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

به گزارش بازار، یکی از چالش‌های مهم کسب‌وکارهای فناورانه و نوآورانه، چگونگی تامین مالی آنهاست و پارک فناوری پردیس برای رفع این مشکل از سال‌های گذشته و در جریان نمایشگاه اینوتکس، برای کسب‌وکارها رویداد «کافه سرمایه» را پیش‌بینی کرده است. این رویداد در جریان برگزاری نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ با همراهی شرکت سرمایه‌گذاری رشد برگزار می‌شود.

کافه سرمایه ۲۰۲۴ کمی متفاوت‌تر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود. در این رویداد کسب‌وکارها هم از طریق اعطای سهام و هم به صورت غیرسهامی(بدهی) می‌توانند تامین مالی کنند. کافه سرمایه فرصتی برای صاحبان کسب و کار، جهت جذب منابع مالی و مذاکره با سرمایه‌گذاران و ایجاد شبکه‌های ارتباطی بین اجزا و افراد فعال در این حوزه با برگزاری جلسات B۲B به ‌شمار می‌رود. شرکت‌کنندگان در این رویداد، با توجه به میزان سرمایه مورد نیاز و حوزه فعالیت و خدمات خود، به سرمایه‌گذاران متناظر معرفی شده و جلسات ویژه‌ای برای آنها ترتیب داده خواهد شد.

در این جلسات، سرمایه‌گذاران به بررسی ابعاد مختلف کسب‌وکارها پرداخته و در صورت علاقه‌مندی به طرح و تمایل به سرمایه‌گذاری، تقاضای جلسات بیشتر برای مذاکره با ایشان را مطرح می‌کنند.

همچنین کسب‌وکارهایی که برای شرکت در این رویداد پذیرفته شوند، می‌توانند از دوره‌های آموزشی و توانمندسازی این برنامه نیز بهره‌مند شوند.

به نقل از ستاد خبری نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴، ثبت‌نام این رویداد تا ۷ اردیبهشت ماه ادامه دارد.

سیزدهمین رویداد کافه سرمایه در نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری اینوتکس با همکاری پارک فناوری پردیس، طی ۴ روز و از تاریخ ۱۸ الی ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

کد خبر: ۲۸۲٬۰۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha