۲۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۴
ضرورت معرفی ظرفیت‌های صنایع خوزستان از طریق اطلاع رسانی صحیح
رئیس اتاق بازرگانی اهواز در گفتگو با بازار:

ضرورت معرفی ظرفیت‌های صنایع خوزستان از طریق اطلاع رسانی صحیح

اهواز- امانی، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز گفت: یکی از کمک هایی که ضرورت دارد در راستای توسعه صنایع استان خوزستان انجام شود، تبلیغات صحیح با هدف معرفی ظرفیت ها است.

محمدجواد امانی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: تعداد قابل توجهی از واحدهای تولیدی استان خوزستان با همه ظرفیت کار می کنند و امکان ایجاد طرح توسعه دارند ولی این موضوع مستلزم یکسری اقدامات است.

وی افزود: یکی از کمک هایی که ضرورت دارد در راستای توسعه صنایع استان خوزستان انجام شود، تبلیغات صحیح با هدف معرفی ظرفیت ها است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز ادامه داد: برخی واحدهای تولیدی استان خوزستان با همه ظرفیت خود فعالیت نمی کنند و تمایل دارند سرمایه گذار به صورت مشارکت در کنار آنها قرار بگیرد اما در زمینه اطلاع رسانی نیازمند کمک هستند.

امانی تاکید کرد: در شهرک های صنعتی پویا و کارآمد، اطلاع رسانی صحیح نقشی اساسی داشته و اتاق بازرگانی اهواز در این خصوص آمادگی دارد به صنایع استان خوزستان کمک کند.

وی افزود: به طور حتم نقش بی بدلیل و اثرگذار معرفی ظرفیت های صنایع خوزستان بر هیچکس پوشیده نیست و پیامدهای مثبت را برای این حوزه مهم که مورد تاکید مقام معظم رهبری است را نیز به همراه دارد.

کد خبر: ۲۸۱٬۸۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha