۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۵
۳۰۱ جواز تاسیس صنعتی با سرمایه گذاری ۱۷ هزار میلیارد تومان در استان بوشهر صادر شد
در گفت و گو با بازار مطرح شد:

۳۰۱ جواز تاسیس صنعتی با سرمایه گذاری ۱۷ هزار میلیارد تومان در استان بوشهر صادر شد

بوشهر- صفوی مدیر کل صنعت و معدن و تجارت استان بوشهر گفت: در یکسال اخیر، ۳۰۱ جواز تاسیس صنعتی با سرمایه گذاری ۱۷ هزار میلیارد تومان در استان بوشهر صادر شد.

مهدی صفوی در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار داشت: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال " جهش تولید با مشارکت مردم" نامگذاری شده و توسعه واحدهای صنعتی در استان و رفع موانع تولید از راهکارهای اساسی در تحقق شعار امسال است.

وی از صدور 301 فقره جواز تاسیس صنعتی در استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: در سال 1402 تعداد301 فقره جواز تاسیس صنعتی با پیش بینی سرمایه گذاری 170 هزار و 84 میلیارد ریال صادر شد.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر خاطر نشان کرد: پیش بینی اشتغال ۵ هزار و ۵۳۲ نفر در این طرح ها را داریم.

صفوی با اشاره به افزایش تقاضای سرمایه گذاری ها در حوزه صنعت گفت: در راستای صدور 301 فقره جواز تاسیس صنعتی، از نظر تعداد بیش از ۱۸ درصد نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱ رشد داشته ایم.

وی اضافه کرد: بیشترین مجوزها به ترتیب در زمینه محصولات کانی غیر فلزی، ساخت ماشین آلات و تجهیزات، محصولات از لاستیک و پلاستیک، تجهیزات حمل و نقل و ...بوده است.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان تصریح کرد: به منظور حمایت از سرمایه گذاران صنعتی، اقدامات متعددی نظیر جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در راستای پیگیری و رفع مشکلات مربوطه، معرفی برای پرداخت تسهیلات بانکی و سایر حمایت ها صورت گرفته است.

کد خبر: ۲۸۱٬۵۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha