۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۶
معرفی ۱۱ هزار متقاضی تسهیلات مسکن روستایی به بانکهای گلستان
مدیرکل بنیاد مسکن گلستان خبر داد؛

معرفی ۱۱ هزار متقاضی تسهیلات مسکن روستایی به بانکهای گلستان

گرگان- مدیرکل بنیاد مسکن گلستان گفت: تا کنون بیش از ۱۱ هزار متقاضی تسهیلات قرض‌الحسنه ساخت مسکن در روستاها به بانکهای عامل این استان معرفی شده اند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقاب اسلامی گلستان، سید محمد حسینی اظهار کرد: با پیگیری های انجام شده، سهم استان گلستان از دو هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان برای ساخت هفت هزار واحد مسکونی به چهار هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برای ساخت ۱۲ هزار واحد مسکونی در روستاها افزایش یافته است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان افزود: تا کنون بیش از ۱۱ هزار متقاضی به بانکهای عامل معرفی شده اند که از این تعداد، سه هزار و ۸۸۰ متقاضی موفق به عقد قرارداد با بانکها و آغاز عملیات ساخت و ساز شده اند.

حسینی در ادامه بیان کرد: امیدواریم امسال با مشارکت و همکاری تنگاتنگ مردم و بانکها با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شاهد تبدیل استان به یک کارگاه بزرگ ساختمانی و رونق صنایع مرتبط با صنعت ساختمان باشیم.

وی با بیان اینکه حدود ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در روستاهای استان کم دوام و بی دوام است، گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای ساخت و نوسازی مسکن در روستاها مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه با کارمزد پنج درصد و بازپرداخت ۲۰ ساله و ضمانت زنجیره ای پرداخت می کند.

کد خبر: ۲۸۱٬۵۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha