۱۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۴
ورود موج بارشی جدید به کشور از فردا

ورود موج بارشی جدید به کشور از فردا

از فردا شاهد آغاز بارش ها در بخش های وسیعی از استان های آذربایجان های شرقی، غربی، اردبیل، کردستان، زنجان، گیلان و استان های مجاور این استان ها (باشدت کمتر) خواهیم بود.

به گزارش بازار، پس از وقفه‌ای ده روزه سامانه ناپایدار بارشی غروب امروز شنبه از سمت آذربایجان‌غربی وارد شده و در ساعاتی از شب بارش‌هایی در این استان به همراه دارد.

فردا یکشنبه دامنه بارش وسیع‌تر شده و علاوه بر آذربایجان‌غربی، برای ایلام، کرمانشاه و کردستان هم بارش‌هایی به شکل رگباری گاهی همراه با رعدوبرق به همراه دارد. روز دوشنبه بیشتر تمرکز بارش‌ها در آذربایجان‌غربی پیش بینی شده است.

اواخر سه‌شنبه شاخه بعدی بارش‌ها وارد شده و تا روز پنجشنبه در شهرهای ایلام، کردستان، کرمانشاه و آذربایجان‌غربی بارش باران همراه با رعدوبرق و تگرگ پیش بینی شده است. از غروب پنجشنبه سامانه خارج خواهد شد.

با توجه به فصل بهار، در برخی مناطق فعالیت توده ها ممکن است شدید باشد، همچنین وزش باد، تگرگ و رعدوبرق پدیده های مهم سامانه هستند.

ورود موج بارشی جدید از فردا به شمال غرب کشور!
از فردا شاهد آغاز بارش ها در بخش های وسیعی از استان های آذربایجان های شرقی، غربی، اردبیل، کردستان، زنجان، گیلان و استان های مجاور این استان ها (با شدت کمتر) خواهیم بود.

اما از روز سه شنبه با ورود یک موج گسترده بارشی به کشور شاهد آغاز بارش های بسیار خوبی در بخش های وسیعی از استان های نیمه غربی و شمالی کشور خواهیم بود.

شدت بارش ها در این موج نسبتاً بالا بوده و مناطق درگیر نیز بسیار گسترده خواهد بود و بنابراین تعطیلات آخر هفته را در بسیاری از نقاط کشور بارانی خواهد کرد.

کد خبر: ۲۸۱٬۳۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha