۱۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۴
کشف اختلاس در مجتمع بندری امام خمینی| اختلاسگر به خارج از کشور گریخت
مدیر کل بنادر و دریانوردی خوزستان خبر داد

کشف اختلاس در مجتمع بندری امام خمینی| اختلاسگر به خارج از کشور گریخت

مدیر کل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: با تلاش و اقدام حراست مجتمع بندری امام خمینی (ره) اختلاس یکی از کارکنان امور مالی این مجتمع بندری کشف و فرد خاطی مورد شناسایی قرار گرفت.

به گزارش بازار، ابوطالب گرایلو امروز ۱۸ فروردین ماه اظهار کرد: در اجرای سیاست‌های دولت مردمی مبنی بر پیشگیری، نظارت و مقابله با فساد و با تلاش و اقدام به موقع اداره حراست مجتمع بندری امام خمینی(ره)، اختلاس یکی از کارکنان امور مالی این مجتمع بندری کشف و فرد خاطی مورد شناسایی قرار گرفت.

وی افزود: در اوایل فروردین‌ماه امسال واحدهای ذی‌ربط اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان متوجه سوء استفاده یکی از کارکنان امور مالی مجتمع بندری امام خمینی(ره) مبنی بر برداشت مبالغی از حساب سازمانی می‌شوند و بلافاصله با هماهنگی و اقدام به موقع مقام قضایی، تمامی اشخاص و افرادی که از طریق این فرد به حساب آن‌ها مبالغی واریز شده بود، مورد شناسایی و حساب آن‌ها مسدود شده و مبالغ بازگردانده خواهد شد.

به گفته گرایلو، در جریان این برداشت غیرقانونی که در ماه‌های پایانی سال گذشته انجام شده است، هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های نظارتی و امنیتی استان برای دستگیری و بازگرداندن فرد متخلف که به خارج از کشور گریخته است، همچنان ادامه دارد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان ضمن ابراز تاسف فراوان از این موضوع، تاکید کرد: تا احقاق تمامی حقوق بیت‌المال، ‌ پیگیری پرونده ادامه داشته و برخورد لازم با افراد خاطی احتمالی در دستور کار قرار گرفته است.

کد خبر: ۲۸۱٬۲۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha