۱۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۱
مصرف بنزین ۱۲ درصد بیشتر شد | ثبت رکورد عجیب ۱۵۲ میلیون لیتری در یک روز !
در نوروز امسال؛

مصرف بنزین ۱۲ درصد بیشتر شد | ثبت رکورد عجیب ۱۵۲ میلیون لیتری در یک روز !

شاهرود- عرب عامری، مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کشور از افزایش ۱۲ درصد مصرف بنزین در ایام تعطیلات نوروزی سال ۱۴۰۳ نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

علی اکبر عرب عامری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، ضمن اشاره به افزایش مصرف بنزین و حامل های انرژی در ایام نوروز سال جاری، تاکید کرد: آمارها نشان از افزایش ۱۲ درصدی مصرف بنزین در تعطیلات نوروزی سال جاری نسبت به نوروز ۱۴۰۲ می دهد.

وی با بیان اینکه با توجه به تقاضای سفر و به خصوص بعد از ایام کرونا، افزایش مسافرت ها قابل پیش بینی بود، افزود: خوشبختانه با تدابیر اتخاذ شده در تامین سوخت مورد نیاز مردم مشکل نداشتیم.

مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کشور بیان کرد: در روز ۲۹ اسفند ماه ۱۴۰۲ برای نخستین بار رکورد ۱۵۲ میلیون لیتر در روز را ثبت کرد که شگفت انگیز بود.

عرب عامری با بیان اینکه باید چاره ای برای این میزان بالای مصرف بنزین اندیشید، بیان کرد: وضعیت مصرف بنزین به خصوص در تعطیلات نوروز و پیک های تردد خودرو ها نامناسب است.

وی با بیان اینکه در روزهای تعطیلات نوروز نیز بعضاً مصرف بنزیین بالاتر از سال های قبل بود، افزود: به صورت میانگین روزانه ۱۲۲ میلیون لیتر بنزین در ایام تعطیلات فروردین ماه ۱۴۰۳ در کشور مصرف شده است.

کد خبر: ۲۸۱٬۰۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha