۱۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۴
جزیره آشوراده می تواند به عنوان پیشران گردشگری گلستان باشد 
استاندار گلستان:

جزیره آشوراده می تواند به عنوان پیشران گردشگری گلستان باشد 

گرگان- استاندار گلستان گفت: پروژه گردشگری و طبیعت گردی جزیره آشوراده در هر دو سفر ریاست جمهور به گلستان مورد تأکید بوده و می تواند به عنوان پیشران گردشگری گلستان باشد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، علی محمد زنگانه در جلسه طرح طبیعت گردی و گردشگری آشوراده اظهار کرد:جزیره آشوراده می تواند به عنوان پیشران گردشگری گلستان باشد و همه در این مسیر نقش آفرینی کنند

استاندار گلستان افزود: مجموعه موزه، آکواریوم، رستوران دریایی و طرح گردشگری کشاورزی (آبزی پروری) بصورت یک بسته سرمایه گذاری در قالب ترک تشریفات در اختیار سرمایه گذار قرار گیرد.

وی گفت: مسیر پشتیبان و دسترسی در اسکله بندرترکمن تا پایان فروردین ماه با همکاری ماهیان خاویاری، شهرداری و سرمایه گذار آماده شود.

زنگانه تصریح کرد: زمین ۱۰ هکتاری شهرداری، زمین ۱۰ هکتاری در اختیار سازمان همیاری شهرداری ها و زمین ۶۰ هکتاری راه و شهرسازی یا بصورت یک مجموعه و یا مجزا با سرمایه‌گذار هماهنگی لازم را داشته باشند.

وی افزود: زمین های در اختیار شرکت هایی که تا امروز خدمات لازم را نداشته اند، خلع ید خواهد شد و البته سنجش اهلیت سرمایه گذار در واگذاری ها ضروری است.

وی بیان کرد: پروژه گردشگری و طبیعت گردی جزیره آشوراده در هر دو سفر ریاست جمهور به گلستان مورد تأکید بوده و در سفر دوم این پروژه پس از اجرای بخشی از علاج بخشی خلیج گرگان و لایروبی کامل کانال آشور به عنوان اصلی ترین کانال آبرسان، رسماً آغاز شد و طی نوروز امسال با استقبال طبیعت گردان بیش از ۳۵ هزار گردشگر دریایی در سواحل استان حاضر شدند.

کد خبر: ۲۸۰٬۸۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha