۱۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۹
۳۲ همت تسهیلات ودیعه مسکن پرداخت شد
مدیرکل دفتر پایش طرح های نهضت ملی مسکن:

۳۲ همت تسهیلات ودیعه مسکن پرداخت شد

مدیرکل دفتر پایش طرح‌های نهضت ملی مسکن از پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن به میزان ۳۲ همت به ۴۳۱ هزار و ۴۰ متقاضی این تسهیلات از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، احمد خادمیان مدیرکل دفتر پایش طرح‌های نهضت ملی مسکن، روند ارائه تسهیلات ودیعه مسکن را تشریح کرد و گفت: تاکنون یک میلیون و ۵۳۵ هزار و ۲۰۱ متقاضی در سامانه تسهیلات ودیعه مسکن ثبت نام کردند که از این تعداد یک میلیون و ۳۶۲ هزار و ۶۵۱ متقاضی حائز شرایط شناخته شدند.

مدیرکل دفتر پایش طرح‌های نهضت ملی مسکن ادامه‌داد: از این تعداد ۹۵۴ هزار و ۸۱۲ متقاضی به بانک‌ها برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن معرفی شدند.

خادمیان توضیح داد: از ابتدای طرح نهضت ملی مسکن در دولت سیزدهم تاکنون بانک‌ها در مجموع ۳۲ همت به ۴۳۱ هزار و ۴۰ متقاضی وام ودیعه مسکن پرداخت کردند.

وی تصریح‌کرد: بانک‌ها باید در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن تسریع بدهند.

به گفته خادمیان، ترتیب بانک‌ها در پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن شامل؛ بانک ملی با ۹۹ هزار و ۱۵۱ فقره، بانک ملت با ۸۱ هزار و ۴۵۵ فقره، بانک تجارت با ۵۹ هزار و ۷۳۵ فقره، بانک صادرات با ۵۱ هزار فقره، رفاه کارگران با ۳۵ هزار و ۴۶۰ فقره، سپه با ۳۴ هزار و ۴۶۰ فقره، آینده با ۱۴ هزار و ۴۳۵ فقره، پارسیان ۱۰ هزار و ۸۹۸ فقره، سینا با ۱۰ هزار و ۵۶ فقره، پاسارگاد با ۸ هزار و ۹۰۲ فقره، شهر با ۶ هزار و ۵۷۰ فقره، سامان با ۴ هزار و ۲۹۵ فقره، پست ایران با ۳ هزار و ۶۹۹ فقره، مؤسسه اعتباری غیربانکی ملل با ۳ هزار و ۲۹۲ فقره، کارآفرین با ۲ هزار و ۷۹۵ فقره، اقتصاد نوین با ۲ هزار و ۵۰ فقره، گردشگری با یک‌هزار و ۴۸۸ فقره، ایران زمین با یک‌هزار و ۱۵۲ فقره، خاورمیانه با ۷۴ فقره و مسکن با ۳۰ فقره است.

وی تأکید کرد: بانک سامان در سال گذشته تعهد کرده بود تا تسهیلات ودیعه مسکن را به‌طور کامل پرداخت کند و تمامی تلاش خود را در پرداخت کامل واحدهای معرفی شده انجام دهد که هم اکنون و طبق آمارها از ۷ هزار و ۹۷۴ واحدی که به بانک سامان معرفی شد این بانک به تقریباً نیمی از تعهد خود پایبندی نشان داد و به ۴ هزار و ۲۹۵ نفر تسهیلات ودیعه مسکن را پرداخت کرد.

خادمیان گفت: انتظار می‌رود تا در سال جدید تمامی بانک‌ها به‌ویژه بانک سامان در پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن همکاری بیشتری داشته‌باشند.

کد خبر: ۲۸۰٬۷۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha