۱۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۷
ظرفیت مصرف گاز طبیعی استان زنجان در بخش صنعتی افزایش می یابد
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان:

ظرفیت مصرف گاز طبیعی استان زنجان در بخش صنعتی افزایش می یابد

زنجان-سلیمانی نژاد،مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان،از افزایش ظرفیت مصرف گاز طبیعی استان  زنجان در بخش صنعتی خبر داد و گفت: شرکت گاز استان همواره فرامین رهبری را سر لوحه برنامه‌های کلی خود قرار داده است.

رحیم سلیمانی نژاد در گفتگو با خبرنگار بازار،با بیان اینکه در حال حاضر ۲ هزار و ۵۷۳ مشترک صنعتی در زنجان مصرف کننده گاز طبیعی هستند،گفت: همچنین استان زنجان دارای سه ناحیه صنعتی فعال شامل ناحیه صنعتی ایجرود، ناحیه صنعتی طارم و ناحیه صنعتی کارگاهی ظریفان است.

وی بیان داشت: همچنین سه محور صنعتی ذاکر – بناب، روی و نورین نیز از گاز بهره‌مند هستند،ابراز کرد:

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان،به شعار سال نامگذاری شده از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: زیرساختهای لازم برای رونق بخش صنعت و تولید در استان از سوی شرکت گاز زنجان برنامه ریزی و فراهم می‌شود.

سلیمانی نژاد تاکید کرد: شرکت گاز استان زنجان همواره فرامین رهبری را سر لوحه برنامه‌های کلی خود قرار داده است و این شرکت امسال نیز با تمام توان در راستای ایجاد زیر ساخت‌های لازم برای رونق بخشیدن به بخش صنعت و تولید برنامه‌ریزی و عمل خواهد کرد.

وی به ضرورت افزایش ظرفیت مصرف گاز طبیعی استان زنجان در بخش صنعتی اشاره کرد و افزود: کاهش آلودگی محیط زیست، کاهش موانع تولید و کمک به اقتصاد کشور، اشتغال پایدار و افزایش امید به زندگی از جمله اهداف اصلی این شرکت در ایجاد زیرساخت‌های گازرسانی به صنایع و واحدهای تولیدی است.




کد خبر: ۲۸۰٬۷۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha