۱۶ تیر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۴
موافقت با افزایش سرمایه نماد درازک

موافقت با افزایش سرمایه نماد درازک

مجمع فوق‌العاده سازمان بورس با افزایش سرمایه شرکت لابراتوارهای رازک با نماد درازک از مبلغ ۵۹۳,۰۰۰ میلیون ریال به ‌مبلغ ۷۱۳,۰۰۰ میلیون ریال موافقت کرد.

به گزارش بازار، شرکت لابراتوارهای رازک با نماد درازک از موافقت مجمع فوق‌العاده برای افزایش سرمایه خبر داد.

در اطلاعیه سامانه جامع اطلاع رسانی ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار با موضوع آگهی ثبت افزایش سرمایه آمده است: با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-۹۵A-۰۰۲ مورخ ۱۳۹۵/۰۱/۱۶  بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق‌العاده مورخ ۱۳۹۹/۰۳/۱۱  افزایش سرمایه شرکت از مبلغ ۵۹۳,۰۰۰ میلیون ریال به ‌مبلغ ۷۱۳,۰۰۰ میلیون ریال ( از محل سود انباشته مبلغ ۱۲۰۰۰۰ میلیون ریال ، ) در تاریخ ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است.

به گزارش بازار، . شرکت لابراتوارهای رازک در تولید داروهای انسانی در اشکال مختلف دارویی و در گروه‌های مختلف درمانی در دو حوزه داروهای شیمیایی و طبیعی در بازار دارویی ایران فعالیت می‌کند. این شرکت با میانگین حجم ماه ۲ میلیون واحد و ارزش بازار ۴هزار میلیارد تومان در تابلوی بورس ثبت شده است. حجم معاملات این شرکت گویایی پایین بودن قدرت نقدشوندگی این شرکت است. آخرین قیمت سهام این شرکت ۶۵.۹۰۰  ریال است که نسبت به ۱۰ روز گذشته با یک ریزش ۱۰۰۰ ریالی روبه رو بوده است.

کد خبر: ۲۸٬۰۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha