۱۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۸
آمادگی ایران ترانسفو برای تحقق شعار سال

آمادگی ایران ترانسفو برای تحقق شعار سال

مدیرعامل گروه صنعتی ایران ترانسفو از عزم جدی این گروه برای تحقق شعار سال خبر داد و گفت: علاوه بر جهش تولید، برای افزایش تنوع سبد محصولاتی صادراتی تلاش خواهیم کرد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی گروه صنعتی ایران ترانسفو، مهدی صادقی، در زمینه آمادگی ایران ترانسفو در زمینه تحقق شعار سال اظهار داشت: سال ۱۴۰۲ با تمام فراز و نشیب‌ها تمام شد. اکنون زمان آن است که با تکیه بر تجربه گذشته و افق پیش رو ضمن تداوم گام برداشتن در مسیر رشد و پویایی بی‌وقفه، خود را برای انجام پروژه‌ها و کارهای جدید همسو با تحول طبیعت آماده سازیم.

وی با بیان اینکه همه ما وظیفه داریم در راستای تحقق شعار سال تلاش کنیم، گفت: مقام معظم رهبری شعار امسال را حکیمانه به نام "جهش تولید با مشارکت مردم" نامگذاری کرده‌اند و بنابراین تلاشمان را مضاعف خواهیم کرد تا تولید این گروه صنعتی را افزایش دهیم.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران ترانسفو از عزم جدی گروه برای تحقق جهش تولید خبر داد و گفت: رشد تولید گروه صنعتی ایران ترانسفو در چند سال اخیر به خوبی نشان می‌دهد که این گروه صنعتی همواره در راستای منویات مقام معظم رهبری حرکت کرده است؛ ایمان داریم با تکیه بر همت پرسنل و کارگران سختکوش و غیرتمند گروه صنعتی ایران ترانسفو این امر شدنی است.

وی کارگران واحدهای تولیدی را افسران و سربازان جنگ اقتصادی توصیف کرد و افزود: علی‌رغم تحریم‌های ظالمانه و بی‌رحمانه آمریکا ، همچنان متخصصان و دانشمندان و کارگران و مهندسان کشور عزیزمان غیرتمندانه برای افزایش تولید این کشور زحمت می‌کشند و همچنان ما معتقد هستیم که علاج حل مشکل اقتصاد کشور، تولید است.

صادقی با تأکید بر اینکه گروه صنعتی ایران ترانسفو همواره با مشارکت مردم قله‌ها را فتح کرده است و همچنان به این مسیر خود ادامه خواهد داد، مطرح کرد: اشتغال مستقیم حدود ۴ هزار و پانصد نفری و غیرمستقیم حدود ۱۵ هزار نفری جوانان این مرز و بوم در این گروه صنعتی نشان دهنده همان مشارکت مردم در جهش تولید این گروه صنعتی است.

کد خبر: ۲۸۰٬۵۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha