۱۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۰
حرکت سنگ آهن به کف قیمتی ۹ ماهه

حرکت سنگ آهن به کف قیمتی ۹ ماهه

به دلیل بدبینی نسبت به تقاضا در چین و شروع آهسته فصل ساخت و ساز چین کوره‌های بلند فولادی و کارخانه‌های ذوب، خرید ورودی سنگ آهن را کاهش دادند.

به گزارش بازار، قیمت محموله های سنگ آهن با محتوای سنگ آهن ۶۳.۵ درصد برای تحویل در تیانجین به ۱۰۳.۵ دلار در هر تن کاهش یافت، نزدیک به پایین ترین سطح ۹ ماهه ۱۰۳ دلار به ازای هر تن که در ۱۵ مارس ثبت شد و کاهش گسترده ای را دنبال کرد.

به دلیل بدبینی نسبت به تقاضا در چین و شروع آهسته فصل ساخت و ساز چین کوره‌های بلند فولادی و کارخانه‌های ذوب، خرید ورودی سنگ آهن را کاهش دادند و داده‌های جدید نشان می‌دهد که تولید آهن خام در این کشور در سال جاری تاکنون نزدیک به ۷ درصد کاهش یافته است.

این کاهش رشد در بحبوحه نگرانی‌هایی ادامه دارد که باد مخالف در بخش ساخت‌وساز، ناشی از بحران بدهی طولانی مدت برای توسعه‌دهندگان بزرگ، اثرات طولانی‌مدتی بر تقاضای چین برای ملک جدید خواهد داشت.

فعالان بازار همچنین خاطرنشان کردند که تولیدکنندگان فلزات چینی در بحبوحه عرضه فراوان از برزیل در ابتدای سال، از مناقصه برای حجم سنگ آهن معمولی خودداری کردند و این امر فوریت برای ذخیره مجدد ذخایر را محدود کرد.

حرکت سنگ آهن به کف قیمتی ۹ ماهه

کد خبر: ۲۸۰٬۴۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha