۱۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۲
ضرورت ارتقای بهره‌وری و سهم ارزش افزوده آذربایجان شرقی در سال ۱۴۰۳
در گفت و گو با بازار عنوان شد؛

ضرورت ارتقای بهره‌وری و سهم ارزش افزوده آذربایجان شرقی در سال ۱۴۰۳

تبریز- رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی با اشاره به شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» سال ۱۴۰۳، بر ضرورت ارتقاء شاخص‌های بهره‌وری و سهم ارزش افزوده استان از کل کشور در سال جاری تاکید کرد.

حیدر فتح‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: در سال جدید برنامه‌محوری به جای مسئله محوری مهمترین اولویت برنامه‌ریزی دستگاه‌های اجرایی استان است.

وی افزود: در سال ۱۴۰۳ شناسایی ظرفیت‌های بالقوه و تبدیل آنها به ظرفیت‌های بالفعل در راستای ارتقای شاخص‌های بهره‌وری و سهم ارزش افزوده استان از کل کشور و استفاده بهینه از منابع و دارایی‌های استان با جدیت پیگیری می‌شود.

فتح‌زاده خاطرنشان ساخت: در این راستا مقرر شد کلیه دستگاه‌هایی اجرایی استان بدون نظر گرفتن وظایف جاری، برنامه‌های اولویت‌دار و پروژه‌های مورد نظر را با لحاظ شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»، تعریف و برنامه زمان‌بندی شروع و اتمام آن را در سال ۱۴۰۳ بصورت عملیاتی ارائه کنند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی، همچنین بر لزوم تعیین شیوه تامین منابع مالی، مشخص کردن جایگاه مشارکت بخش خصوصی، شاخص‌های کارایی، اثربخشی و بهره‌ور بودن و در نهایت تسهیل‌گری در اتمام پروژه‌ها تاکید کرد.

وی ابراز داشت: در سال ۱۴۰۳ مولدسازی در تامین منابع مالی پروژه‌ها و تعیین برنامه‌های عملیاتی دستگاه‌ها نقش مهم و موثری خواهد داشت.

فتح‌زاده توضیح داد: معتقدم برنامه محور بودن دستگاه‌ها، به تقویت اعتماد و سرمایه اجتماعی، تخصیص بهینه منابع و رضایت‌مندی از عملکرد سازمان و دستگاه‌های اجرایی منجر می‌شود.

کد خبر: ۲۸۰٬۴۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha