۱۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۴
کاهش چشمگیر خرید روغن با ورود هواپزهای نسل جدید

کاهش چشمگیر خرید روغن با ورود هواپزهای نسل جدید

روغن بعنوان پایه ثابت آشپزی بصورت روزمره در آشپزخانه مورد استفاده قرار گرفته و جدایی این مورد از وعده‌های غذایی در نگاه اول غیرممکن به نظر میرسد.

به گزارش بازار، روغن بعنوان پایه ثابت آشپزی بصورت روزمره در آشپزخانه مورد استفاده قرار گرفته و جدایی این مورد از وعده‌های غذایی در نگاه اول غیرممکن به نظر میرسد. طی چند سال اخیر و با پیشرفت تکنولوژی و بهره‌گیری از فناوری‌های بهینه در تجهیزات و لوازم پخت و پز، دستگاه‌های چند منظوره‌ای پا به بازار رقابتی نهاد و توانست تحولات زیادی را در مصارف روزمره روغن در خانوارها رقم بزند. کاهش ۹۰ درصدی مصرف روغن پس از خرید سرخ کن بدون روغن، شمارا به دنیای جدید آشپزی سالم و رژیمی وارد خواهد کرد.

استفاده از هواپزهای رژیمی باتوجه به بازه گسترده قیمت، سایز و برخورداری از رنگ‌بندی و امکانات مختلف، برای همگان توصیه می‌شود. سهولت کار با این محصولات در کنار کیفیت پخت بالای دستگاه‌های اورجینال، باعث شده تا سرخ کن بعنوان وسیله پخت و پز ثابت آشپزخانه، همواره در وعده‌های اصلی و میان وعده‌ها، همراه و در خدمت شما باشد.

 

هواپز رژیمی متناسب با انواع پخت و پز

برخلاف باور اکثریت که گمان می‌کنند هواپز و سرخ کن بدون روغن تنها برای پخت سیب زمینی سرخ شده قابل استفاده بوده یا مواردی مانند مرغ و ماهی، این دستگاه‌ها برای پخت‌های دیگر نیز توصیه می‌شود. باتوجه به آنکه فرایند پخت در این محصولات بصورت چرخش هوای داغ صورت می‌گیرد؛ مواردی همچون خشک کردن میوه، گریل کردن مواد غذایی، پخت کیک و...با استفاده از هواپز در اسرع وقت امکان پذیر است. سری‌های معمولی تا پیشرفته سرخ کن مجهز به کنترل پنل‌های مختلفی بوده تا امکان برنامه‌دهی خودکار برای پخت هر نوع مواد غذایی، تنها با یک کلیک فراهم سازید. 

در جدیدترین سری‌های عرضه شده به بازار امکان برنامه‌دهی و کنترل پخت با استفاده از تلفن همراه میسر شده تا در هر فاصله‌ای بتوانید شرایط پخت را تعیین کنید یا تغییر دهید. وجود امکانات پیشرفته از جمله اتصال به موبایل، سایزهای متنوع متناسب هر خانواده، سهولت اجرای کار و صرفه‌جویی در زمان و مصرف روغن، بزرگترین مزیت‌های هواپزهای نسل جدید هستند.

در سرخ کن بدون روغن چقدر روغن بریزیم؟

در واقع نیازی نیست حتی یک قطره روغن در مخزن هواپز رژیمی بریزید. اما می‌توانید برای آنکه ظاهر برشته و طعم به نسبت بهتری از مواد غذایی را داشته باشید. مقداری روغن را بر روی غذا(پیش از پخت)اسپری کرده یا با یک برس، آن را به یک لایه نازک روغن آغشته کنید. اکثریت افرادی که به اصول رژیمی غذایی خود پایبند هستند و لازم می‌دانند که مصرف روغن را به حداقل برسانند، می‌توانند بدون هیچ روغنی تمامی غذاها را پخت کنند.

نکات مهم انتخاب دستگاه باکیفیت با طول عمر بالا

چند سالی می‌شود که ورود سرخ کن های بدون روغن در بازار بسیار گسترده شده و همین امر سبب شده تنوع دستگاه‌ها و برندها بالا رود. بازار رقابتی تنگاتنگ برای معرفی هواپزهای مختلف، در مواردی به جای آنکه کمک کننده باشد، باعث گمراهی خریداران شده و متاسفانه بارها مشاهده شده از کیفیت پخت دستگاه خود رضایت ندارند. از این رو پیشنهاد می‌کنیم پیش از خرید، حتما در رابطه با شاخص‌های مهم انتخاب و خرید دستگاه باکیفیت اطلاعات کسب کنید. به منظور آشنایی با بهترین هواپزهای رژیمی، پیشنهاد می‌کنیم بر روی لینک زیر کلید کنید.

بهترین سرخ کن بدون روغن

کاهش چشمگیر خرید روغن با ورود هواپزهای نسل جدید

بطورکلی لازم است ابتدا معیارهای خود برای انتخاب دستگاه باکیفیت را سنجیده و سپس با در نظر گرفتن سایز مخزن و همچنین میزان بودجه خود، اقدام به انتخاب کنید. گنجایش مخزن این محصولات در کوچک‌ترین مدل‌ها در حدود ۳ الی ۴ لیتر بوده که متناسب با مصارف روزمره یک خانواده ۲ الی ۳ نفره می‌باشد. با در نظر گرفتن بودجه بالاتر، می‌توانید مدل‌هایی در سایزهای متنوع پیدا کنید که در بزرگ‌ترین دستگاه‌ها، این سایز تا ۹.۵ لیتر نیز می‌رسد. این حجم برای استفاده در خانواده‌هایی با جمعیت ۶ الی ۸ نفره متناسب بوده و حتی امکان پخت سریع غذا در مهمانی و دورهمی‌هارا دارد.

شناخت دستگاه‌های برتر بازار با قیمت واردکننده!

تقریبا اکثر برندهای موجود در ایران که سالانه سرخ‌کن‌های متنوعی را به بازار عرضه می‌کنند و مورد تبلیغات گسترده قرار میگیرند، فاقد کیفیت پخت مطلوب و نکات استاندارد در بخش‌های مختلف می‌باشد. البته منظور ما برندهای باکیفیتی همچون فیلیپس، تفال، نینجا، کنوود و یا بلک اند دکر نیست. در واقع برندهای ذکر شده از جمله بهترین و باکیفیت‌ترین کمپانی‌های تولید کننده هواپز در جهان می‌باشند که خرید آنها همواره با ارزش بالایی همراه است. 

تنوع سایز بندی، استفاده از بدنه‌های مستحکم، فناوری‌های استاندارد و موتور قدرتمند پخت، ویژگی‌های شاخص برندهای ذکر شده بوده که انتظارات شمارا از یک وسیله پخت و پز چند منظوره رژیمی، برآورده خواهد کرد. این قدم اول برای شناخت دستگاه مطلوب است اما قدم دوم تهیه دستگاه اورجینال، متناسب با نیاز مصرفی شما می‌باشد. از آنجا که فروش و تقاضای برندهایی همچون فیلیپس، نینجا و تفال در بازار بسیار زیاد بوده، متاسفانه دست سودجویان را برای عرضه محصولات درجه چندم و های کپی، باز کرده است. از آنجا که خرید اینترنتی و اعتماد کردن به فروشگاه‌های آنلاین همواره با چالش‌هایی روبرو بوده، خرید از فروشگاهی که اصالت و سلامت محصولات خود را ضمانت کند و مدل‌های سرخ کن را با مشاوره و گارانتی به شما ارائه دهد، خیال شمارا راحت کرده و کمک می‌کند بهترین دستگاه را با کمترین بودجه ممکن تهیه کنید. فروشگاه کالاکده هندیجان با تیم پشتیبانی همواره دردسترس و آگاهی از کیفیت برندهای متنوع، همراه همیشگی شما در زمینه خرید و نحوه استفاده از لوازم خانگی اورجینال و بروز می‌باشد. از آنجا که این فروشگاه در بندر هندیجان(استان خوزستان)واقع شده است و واردات بصورت مستقیم در این بندر صورت گرفته، قیمت محصولات در این فروشگاه، از جمله مقرون بصرفه‌ترین نرخ‌ها در مقایسه با سراسر کشور می‌باشد.

کد خبر: ۲۸۰٬۴۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha